En ljuvlig idyll

 
MEN Har ni sett så otroligt vackert !! 
Att bo här i denna idyll .... LYCKA !! 
 
 
I denna ljuvliga svenska idyll ....
Härlig kväll hos Birgitta med mina fina arbetskollegor 
Tusen tack för allt Birgitta 
 
Gud så vackert ni bor och har er stuga Så härligt att vara där på besök
 
En mysig kväll med BÄSTA kollegorna
solen strålade och härligare väder kunde det inte bli
Med god mat och härligt sällskap 
 
 
 
 
 
 
Med underbart god mat och dricka 
 
 
 
 
 
Jag är så himla glad att jag orkade och kunde följa med tack vare gulliga Hanna som hämtade mej oxå  
Ja ha då får vi se hur ont i handerna och allt jag har i  morgon då 
Men .. i så fall är det ju värt allt 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: jobbarkompisar / kollegor
#1 / / Ama de casa:

Oj vad fint! Såg verkligen sådär riktigt idylliskt ut som det bara kan vara i Sverige på sommaren :-)

Ha en fin dag!

#2 / / elin:

Åh vilken utsikt!<3

#3 / / Linda:

Åh, det där såg galet härligt och vackert ut!

#4 / / Mirre Sweetwords:

Oh så fint ställe

#5 / / Tove:

Mysigt!!

#6 / / Norahsmamma:

Vilket fint ställe!

#7 / / MALIN:

Vilket underbart ställe! Kram

#8 / / Boel:

Gud så vackert :D

#9 / / Louise:

Så himla fint 😊

#10 / / Josefine:

Fina bilder!!

#11 / / åsa i åsele:

Ooo så sommaridylliskt härligt, riktig svensk sommar :)

Kul att Du kunde följa med dem å även om Du idag mår sämre så är det bättre att ha gjort nå skoj
å sedan ha ont än bara sitta hemma å ändå ha värk.

svar Nix inte en enda liten pyttebild på mig :) jag är ju vanligtvis alltid bakom kameran.

Vet Du va, jag har köpt å planterat jordgubbsplant idag :)
Nu är det bara å hålla tummarna å hoppas på en å annan röd gubbe :)

Elin har gått Fotbollsskola dessa fyra första dagar av sommarlovet,
jag är glad hon vill röra på sig å vara aktiv, här hemma vill hon ju typ bara sitta med mobil/iPad.

kram

Så himla vackert :)

#13 / / Amanda:

Så himla fint det ser ut <3

#14 / / Johanna Utterberg:

Åh så vackert och gud vad mysigt det låter! :) Ha en fin kväll nu och glad midsommar!! :D Kram

#15 / / Days by Johanna:

Så fint! Skönt du orka följa med, sånt gör gått för själen när man är hemma och är sjukskriven

#16 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Det låter verkligen jätteroligt :D :D Och så himla himla fint!

#17 / / Saga:

fina somriga bilder!!

#18 / / Eva`s blogg:

Jätte fina bilder :) hoppas du får en fin midsommar i morgon vännen stor kram