Det går inte

 
 
Heeeej Happy Pingstafton ! 
Ja när jag började skriva då va det Pingstafton men något va det med sidan  så kunde inte ladda upp bilder och inte skicka ... 
Det går visst inte .....
Ja nu verkar visst inte detta vilja som ja så kort inlägg och bara skicka GODNATTKRAMEN då i stället 
Hoppas ni får en riktigt god nattsömn så hörs vi i morgon 
På återseende
 Pussar , Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Hanna Karlsson:

Visst är det tråkigt när det inte går att uppdatera bloggen och man har lite att skriva om.

#2 / / Annelie:

Det verkar "störigt" på många bloggportaler denna helg.. :o((*Jag vette tusan om jag inte ska byta tillbaks till bloggspot igen,, funderar på det. Ja, jag suger på den karamellen en stund till, jag lovar jag säger till i sådana fall.

Ha nu en riktigt fin söndag med din underbara familj... // Stora Kramen Annelie

#3 / / Ramona:

Det är så trist när det strular :( Hoppas du sov gott så säger jag god morgon istället <3 Kram

#4 / / Anita:

Superfina bilder!! kram

#5 / / elin:

Sv: Mums så gott med ostbågar! Tråkigt när det inte går att uppdatera bloggen! :/

#6 / / Mirre - Sweetwords:

Trevlig söndag till er

#7 / / Amanda:

Så härliga bilder <3

#8 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att du vaknat pigg och glad idag :D

#9 / / åsa i åsele:

Mm jag såg att det var tjorv här hos Dig igår, försökte komma in men det gick icke att kommentera å inläggen liksom hoppade i väg, störigt.

I gårdagens blogginlägg finner Du bild på C & R :)

Kram

#10 / / Louise:

Tråkigt när det strular! Tycker det strular lite för ofta där jag har min blogg! :P

#11 / / elin stridh:

ja, den luktar verkligen super :D

#12 / / Days by Johanna:

Haha då får du skicka till mig, för vi hade inte kolla tippen var stängd. Så vet du fler såna dagar så skicka till mig så vi slipper besväret med packa in allt och sedan ur allt :P

#13 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du har en fin söndag! :) Kram

#14 / / Kattis:

Härliga bilder och hoppas du fick en god natts sömn!☺ Kramar