.Är SÅÅÅ lycklig för det

 
Snart mitt i natten men jag kan inte låta bli att kika in lite... som vanlig är det nattugglan ullie som är i farten 
 
Hej hej lördag
Hej min vän. Har du en skön helg?
 
Vad har ni hittat på en dag som denna då ? 
Blir ju som alltid lycklig utav solen så ja den gjorde min dag  ....Är SÅÅÅ lycklig för det, .. nästan hela dagen ... 
 
Och varmt.... En riktigt sommrig dag ...... L O V E  I T !! 
 
 
 
 
 
Finaste hjärtat 
 
Annars här hemma händer det inte så mycket
Myser med de finaste som finns... skatterna så glad att de har sommarlov och är hemma hos mej 
 
Efter en god middag   ( libanesikst min favvo ) satt vi kvar och efter en stund så poppade vi lite såå mysigt 
Det är så härligt att sitta där så man vill inte gå in bara njuta de dagar man kan 
Ja sen fick ju mami va domare igen vid studsmattan så bara att sitta en sväng till he he 
 
Båda finaste hjärtanen 
 
 
 
 
 
Fast ja mitt isband får jag ofta ta till ännu Fy sjutton vilken värk att det inte ger med sej .. suck 
Men ja det gick bra att   "hasa-sej-ner-dit"   och sitta där och mysa med en inredningstidning sånt gillar ju jag 
 
 
 
Ikväll så har mitt största hjärta älsklingen jobbhelg och inte hemma Dessutom fick han ta nattjour så ja 
Det blir jag och skatterna i natt och så kissarna såklart 
 
Vi hörs väl som vanligt i morgon igen ??  
Önskar er den finaste morgondagen utav finaste
På återseende!
Natti natti sov sött och dröm goa drömmar 
Puss på er & Kram mina finisar!
 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: fika / food / sommar / utemöbler / uteplats / weekend
#1 / / Anonym:

Låter som en härlig dag! Bruna NEN har du ju Ulli!!! 😄 Bamsekram från Lena I Bankeryd

Svar: he he ja det har ja tom doktorna sa som skulle op mej men HUR kan du ha bruna ben redan o narkosläkaren oxå ha ha lite skoj . Stor kram trodde du glömt kika in till mej kram o hoppas allt är bra vännen
Ullie Webersköld

#2 / / Anonym:

Bruna ben skulle det ju stå, men det förstod du säkert!😀

Svar: ha ha ja det gjorde ja =) <3
Ullie Webersköld

#3 / / Annelie:

Inte så konstigt du har ont, när de varit inne i knät och karvat.
Mysig stund med dina tjejer vid er fina uteplats.
Får jag vara nyfiken och fråga, vad jobbar din make med..??

Ha nu en jättefin söndag i sommarsolen.. // Kramar om Annelie <3

#4 / / elin:

Usch så tråkigt att du har så ont!<3

#5 / / Mirre Sweetwords:

Ussch för värk med så fint ni har

#6 / / Josefine:

Sol är aldrig fel!

#7 / / Louise:

Inte kul med värk men va gott med libanesiskt och så fina bilder som vanligt :)

#8 / / Biggeros:

Vad skönt att det går framåt och att du har fått slänga bort det stora förbandet på knät🤗🤗
Visst är det en gåva att få umgås med sina fina flickor och få kvalitetstid// kram

#9 / / My:

Hade också fantastiskt väder igår!! Så underbart :D

#10 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Mysiga bilder!
Hoppas smärtan ger med sig snart ❤️

#11 / / Johanna Utterberg:

Såå ljuvligt med detta sommarväder! Hoppas du får en fin söndagskväll! :) Kram

#12 / / Amandaa:

Håller med om att man blir lycklig när solen lyser <3

#13 / / Gabriella :

Såå underbart med sol!! :D

#14 / / MALIN:

Solen gör en verkligen såååå lycklig! Kram

#15 / / Heléna:

Underbara bilder och flickorna är ju så söta!!! Låter som att ni har haft det riktigt mysigt :D Kan inte knäeländet bli snällt mot dig någon gång *suck*... Håller tummarna för att värken ska ge med sig snart! Kramar fina du <3

#16 / / Days by Johanna:

Härligt du kan skippa det stora, isband låter skönt, det behöver jag ha här i värmen haha

#17 / / Saga:

åh va tråkigt att du har så ont:( kramar<3

#18 / / Sussi:

Så här under sommarmånaderna ska man inte göra så mycket :)
Sol gör mig med väldigt glad :)
Kram

#19 / / Petra Olsson:

Fy attan för värk men snart går det över,så fina tjejer du har 💞Ser så busiga ut framför popcorn skålen 💞Kramar o godnatt fina vän

#20 / / Norahsmamma:

Tråkigt med värk. Älskar solen med.