Älska Rabarber

 
 
Vi har fått såå mycket rabarber ute på gården nu igen så tänkte det va bästa att börja “skörda” lite av detta
Är ju ett riktigt rarberfan eftersom jag älskar typ allt som är söt-syrligt..
 
 
Heeeej skolavslutningsfredag!! 
Allt väl hos er denna dag? 
 
Här är väl statusen samma med en väldans värk men ja så är det ju 
 
Idag kunde ja i vartfall följa med till kyrkan en stund och fira de små sessorna som slutar skolan 
Det va så fint 
skönt älsklingen va me väldigt långt med till bilen och stod en längre stund inne i krykan sen kunde ja knappt varken stå eller gå men ja ville ju så gärna va med en sväng 
 
 
 
Matcha alltid dina naglar med det du skördat   – viktigt viktigt 
 
 
 
 
 
 
 
Skatterna fick alltså b å d e kräm och paj efter skolavslutningen  denna dag:
Hade ju lovat vi skulle ha mys
Ja faktiskt va det både hallon och några blåbär med i rabarberpajen oxå men gott va det 
 Love på det!
 
 
 
 
Gjorde en smarrig rabarberkräm och det är ju bara extremt mycket barndomsminnen med just kräm! Fick man ju ofta hemma
Gillar den fta lite tjockare sådär  god mustig liksom 
 
 
 
Ha en härlig fredagsavslutningoch start på helgen  nu!
 
Nu ska jag mysa lite med älsklingen här och gå ner en trappa ner till två st sessor som ropar oavbrutet här 
so got to goo 
 
NaTti KrAmAr!!
SwEeT dReAMS! 
 
 
#1 / / J:

Åh vad gott!!

#2 / / Ramona:

Jag älskar rabarber :) Så gott. Ska faktiskt baka ihop en paj idag.
Vi hade med skolavslutning i kyrkan och jag fick sansa mig för att inte tårarna skulle rinna hejdlöst. Så fint <3
Kram och ha en fin dag :)

#3 / / elin:

Åh älskar rabarber paj , så gott!<3

#4 / / Annelie:

Nu tycker jag du är T.A.S.K.I.G.... :o((
Jag älskar rabarber,,, men dels så har vi inga och sen så HATAR jag att baka, men ÄLSKAR att äta... :o))

Å rabarberkräm... *MUMS*,, mååånga år sedan jag åt det, men love it.

Ha nu en riktigt mysig Helg.. // Kramar Annelie

#5 / / Netti Starby:

Rabarber är verkligen gott och speciellt pajer. Ha en fin dag! <3 Kramis

Åh så himlans gott :D

#7 / / Jennifer Queen:

Men åååhhh så gott :D

Svar: Ja prints är så fina :D Har ett gammalt köksbord och två balkongstolar haha :P

#8 / / Amanda:

Så gott det såg ut<3

#9 / / Linda:

mmmm så gott med rabarberpaj. Ha en fortsatt fin kväll. Kram

#10 / / MALIN:

Vad gott med rabarberpaj! Mums! Kram

#11 / / Gabriella :

Åh såå gott!!

#12 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh ja, rabarberkräm är verkligen barndomsminnen för mig :D :D

#13 / / Louise:

Mums va gott älskar raberberpaj! :D

#14 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Åh rabarberpaj är så gott :)

#15 / / Mirre Sweetwords:

Mums med rabarber

#16 / / Heléna:

Visst är det gott med rabarber! Jag och Calle åt rabarberpaj hemma hos honom idag som jag slängde ihop från hans rabarber i trädgården, fast vi hade inga hallon och blåbär att lägga i :D Gott med rabarberkräm också - gjorde alltid min farmor när jag var liten. När jag själv bodde i hus kokade jag alltid rabarbersaft och hade i några jordgubbar också så blev saften helt perfekt :D Kramar <3