Alldeles varm i hjärtat!

 
 

HEJ ♡

Hej finaste ni!
 
Vad glad jag blir att ni vill kika in här hos mig. Det gör mig alldeles varm i hjärtat! Ni betyder sååå mycket, varenda en av er ❥
Hur har ni det idag hjärtan? Allt väl hos er?? 
Hoppas ni haft en fin lill-lördag. 
 
Ja och  nu ropar John Blund på mig…zzz… 

Måste i säng nu I morgon väntar en resa så skoj ... med min älskade lilla familj såklart. Lycka!

Önskar dig en riktigt, riktigt härlig morgondag ! 

Och snälla håll tummarna för soligt några dagar nu . 

Ses igen i morgon!

Kramar & Kärlek!

 

 

#1 / / elin:

Mums så gott det där såg ut!<3

#2 / / Ama de casa:

Hoppas du får fint och soligt lääänge nu :-)

#3 / / Linda:

Gud så gott det där såg ut, nu blev jag sugen på frukost!! :-D

#4 / / Norahsmamma:

ha en härlig dag!

#5 / / Netti Starby:

Vad roligt att ni reser iväg och ha en fin dag med familjen! <3 Kramis

#6 / / Mirre - Sweetwords:

Så gott det ser ut

#7 / / Tess:

Va gott det ser ut!

#8 / / Tess:

Va gott det ser ut!

#9 / / Amanda:

Vilken härlig bild<3

#10 / / elin stridh:

tack :D

Svar: Vasse go till dej Ha en fin fredag
Ullie Webersköld

#11 / / Kattis:

Så roligt med en resa, vart bär det av med familjen? Håller båda tummarna för att ni får kanonfint väder!😀 Kram

#12 / / Hemljuvligahem:

Trevlig resa och håller tummarna att ni får sol. Kram

#13 / / Johanna Utterberg:

Så god frukost! :) Hoppas ni har en härlig dag på er tripp! Kram

#14 / / Asylmamma:

Åh vilken härlig bricka 😍 Önskar att jag kunde ta mig tid och göra något liknande till frukost...

#15 / / Eva`s blogg:

Mums va gott :) dock undviker jag bröd helt ..men gott är det ..hoppas allt är bra med dig kramiz

#16 / / MoaKandelin:

Åh vad gott :)

#17 / / Annelie:

Vad roligt att ni ger er iväg på en liten tripp, skoj att få läsa om den sedan, för det får vi väl göra..?? ;-)
Ja du, vart är sommaren & solen..?? :-/
Var det en frukostbricka du fick på sängen detta, som du har på bilden..??

Ha nu en jättefin fortsättning på denna torsdagskväll.. // Kramar <3

#18 / / Days by Johanna:

åh härligt med en liten resa med hela familjen <3

#19 / / Biggeros:

Önska dig en fin resa med familjen. Hoppas även på att ni får strålande sol/ kramiz

#20 / / Louise:

Åh va gulligt skrivet av dig 😊

#21 / / Petra Olsson:

Vilken supersmarrig frukost . kramar till dig

#22 / / Gabriella :

Åh såå gott!!

#23 / / åsa i åsele:

Så fint Du dukar upp på bricka, go frukost :)

Jag hoppas Ni har sol å värme, kanske bad?

kram

#24 / / Amanda:

Så himla mycket fint där <3

#25 / / Ake:

Vilken frukost!!! Här vaknar en annan hungrig ;)