Åhhh underbara kollegor TACK!!

 
 
Att man blir sådär  .G.L.A.D . att man nästan börjar gråta Sån va jag idag
 
Hej hej tjolahopp !!
Hujedamig vad det har blåst idag.
Är det något jag inte gillar så är det blåst  Regnet har hållt sej borta idag men med blåst känns det inte så gott oatt vara ute ändå . 
 
 
 
Allt väl hos er då finisar?? 
 
Här är Liiiite mera Glad . Har gått längre stund utan kryckor idag , har gått två ggr till nedervångingen här he he , har ingen feber längre, men ja liiite mera ont då jag slutar med de starka tabletterna idag men Hörrni .... Det går framåt tjohoooo !! 
 
Till DEJ från alla oss 
och gissa om jag blev glad?? 
Sådär så man liksom börjar lipa direkt 
Att när man går här hemma har trist saknar alla och så kommer  mina goa jobbarkompisar och ringer på dörren och de  har med en sån här överraskning!!! 
DÅ blir man GLAD !! 
Denna fina orkidee i en underbar kruka så vackert!! 
 
 
 
 
 
 
Visst är den underbar?? 
 
 Besöket med Ebba hos tandläkaren gick bra ,men va de håller på med detta tjat om tandställingen och hur det ska va..... suck orkar inte lyssna 
 
 
Mitt hjärta sitter här bredvid mej så härligt ... 
ska göra honom sällskap med filmen 
 
Ta hand om din morgon dag och  fyll  den med lyckliga stunder! 
 
Önskar dig en festlig lill-lördag!
Kramar & Kärlek!
 
SOV   GOTT  
 
 
 
 
 
#1 / / Anonym:

Så fin blomma❤️

Svar: Verkligen blev så himla glad . kram på dej o godnatt <3
Ullie Webersköld

#2 / / Annelie:

Jättefin blomma, vit också ;-)
Men, de vet väl att du gillar vitt.

Från mitt jobb är det aldrig NÅGON som hör av sig, min nuvarande chef har varit hit två gånger, en gång för att träffa mig då hon började som ny chef (kom tomhänt), andra gången för att ge mig julklappen.
För jag sa JAG kommer inte upp och hämtar den, då får min vän Paula ta med sig den, men då ville chefen komma personligen för att överlämna den.

Sedan har det varit knäppt tyst, tills jag fick mailet då hon ville ha möte mellan mig, sig själv och en kvinna på kommunen angående min framtid.
När väl mötet var,,, ja då var hon hemma och vabbade, ändå så ställdes inte mötet in.

Så, här sköts det jättedåligt, när man är hemma och är långtidssjukskriven.

Ha en jättemysig onsdag och njut av din fina blomma och att du har så mysiga arbetskamrater... // Kramar om Annelie

#3 / / Days by Johanna:

Så fin blomma och kruka, förstår du blir glad. Alltid härligt när kollegor tänker på en när man går hemma <3

Känner mig bättre idag så hade nog bara en dålig dag igår! =)

#4 / / MALIN:

Vad fint av dom! Kram

#5 / / Eva`s blogg:

God morgon men visst blir man glad över en sådan fin blomma :) snällt av dem :) hoppas du kryar på dig snabbt stor kram å fin dag

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

hoppas det går fortatt framåt :)

#7 / / home2tiny:

Sådant som värmer enormt mycket när man ligger sjuk hemma, gulliga kollegor du har. Japp rhododendronparken ligger strax intill Tjuvahålan i Tylösand och är helt underbar plats. Tyvärr blommar de ju bara under en kort period men parken är ändå mysig att besöka. Kryakramisar Tina

#8 / / elin:

Åh så fin present du fick!<3

#9 / / Louise:

Vilka gulliga jobbarkompisar :D

#10 / / Mirre:

Oh vad gulligt gjort

#11 / / Netti Starby:

Åh vad gulligt av dina fina kollegor! <3 Kramis

#12 / / my:

Vad roligt!! Så snällt av dina kollegor :)

Åh så fint :). Jättebra med såna kollegor, det önskar jag att jag haft när jag var sjuk. Mina sket fullständigt i mig, och lika så när jag kom tillbaka till jobbet. Vårda dessa kollegor ömt, för tyvärr är inte alla så där fina. <3

#14 / / Amanda:

Åh så snällt man blir så glad av sådant<3

#15 / / Liene Svärd:

sv: Nejdå, din kommentar försvann inte. Bara adressen som blev knas. Precis, bäst inte lova något :)

Vill tandläkaren ge dig tandställning?
Jag har haft tandställning.

#16 / / Days by Johanna:

haha javisst var bilden rolig :)

#17 / / Heléna:

God kväll vännen <3 Underbart att det går åt rätt håll med kroppen!!! Hoppas det fortsätter så nu :D Vilken fantastisk blomgrupp du fick - den har du säkert förtjänat många gången om! Hoppas du har haft en riktigt fin dag <3 Kramar <3

#18 / / Petra Olsson:

Så underbart att få blommor och omtanke från arbetet, du är uppskattad på ditt jobb.Hoppas kroppen får må bra nu kramar

#19 / / Norahsmamma:

Åh vad gulligt utav dem.

#20 / / Biggeros:

Vilka fina vänner som tänker på en när man som mest behöver tröst. Vilken fin blomma🤗🤗 Du är en riktig kämpe!!!