Randoms när jag inte vet vad

 
En salig Blandning
Signe. Pioner,  Felicia , Skrållan
Ja där ser ni oxå längst ner till vänster hur ni sitter min nya lykta he he från smögen
Har nog inte visat er den kom jag på
 
 
Hey darlings!
God kväll  i soffan min vän. Allt väl?
 
Tittar bara in för att säga Natti 
Vad gör du ikväll min vän?
 
Känner mej lite sliten här i kväll så visste inte hur mycket jag orkade skriva idag 
Ont ont överallt inte bara knä och rygg utan hela kroppen Värktabletter hjälper inte oc inte att vila heller så här sitter jag och gnäller 
Har i varfall fått kvalitetstid med min familj idag med goaste maten och lite ljusköp så då är jag glad  
Randoms när jag inte vet vad jag ska visa er 
 
 
Family Jordgubbar Smögen Havet
 
 
 
 
 
 
 
Kissen skrållan igen och så rosa Ebban bebban som larvar sej efter hon duschat 
 
På återseende rara ni
 
Wishing everyone Good Night and Sweet Dreams
 
Massor med  kramar till er!
 
 
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: bilder / randoms / snaphots
#1 / / Annelie:

Fina bilder... Ååååå så söt Skrållan är, hur har de andra katterna tagit henne till sig..??

Vad jag gjorde igår kväll,, spelade WF på mobilen under reklampauserna från den danska serien Gisslantagningen på 5:an, satt i vardagsrummet med värmeljus tända, hade det riktigt mysigt.

Ta hand om dig vännen.. // Kramar om <3

#2 / / Netti Starby:

Vad jobbigt att du har så himla ont och skönt att du har familjen omkring dig. Hoppas du får det bättre idag! <3 Kramis

#3 / / Eva`s blogg:

Att ha ont är skit men att vara tillsammans håller jag me dig, fina bilder o ibland blir det som du säger bara ...kram kram å fin dag

#4 / / Anita:

Alltid så fina bilder!! :D

#5 / / Linda:

Fina bilder <33

#6 / / Kattis:

Massa härliga bilder ju trots att det var lite random!:D Trist att ha så ont dock men kvalitetstid med familjen kan ju lindra lite ibland. Hoppas dock du känner dig bättre idag!<3 Kram

#7 / / Jennifer:

Härliga bilder :D Hoppas du har en fin dag vännen :)

#8 / / MALIN:

Jättefina bilder :) Hoppas du får en härlig tisdag! Kram

#9 / / Days by Johanna:

Hoppas det känns bättre i kroppen idag

#10 / / starsinlife.blogg.se:

Hoppas det blir bättre snart! Kram

#11 / / Amanda:

Smögen är underbart<3

#12 / / Biggeros:

Jag älskar ditt bildaarkiv!! Gillar Smögenlyktan!! Ibland så behöver man inte säga så mycket med ord. Hoppas smärtan är över till imorgon🤗🤗Kramiz

#13 / / Gabriella :

Hoppas att det blir bättre, fina bilder!!

#14 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men usch då, hoppas smärtan går över fort!

#15 / / Petra Olsson:

Hoppas det blir bättre. här är vi hemma i tråkväder, kramar

#16 / / Emilia:

Hoppas du känner dig bättre <3

#17 / / Anonym:

Fy för smärta <3

Svar: ja det är jobbigt att ha smärta så mycket vardag ja har ju all min andra smärta oxå så nä det räcker nu me detta dumma knä åtminstone. Tack snälla du kram
Ullie Webersköld