Raggarbilarna

 
Kan detta möjligen va kusinsfru:s Bil ? 
Tycker mej känna igen 
 
Jag är på väg att dyka i säng efter ännu en underbar dag med ledig honey och skatterna 
ville bara kika in och visa lite snygga bilar innan . sängen väntar 

:)

Hej finaste ni!

Hoppas att du också njuter riktigt fina dagar?!

Ikväll va vi på ja cruising vet ja inte om det kallas men vi har här i parken var onsdag dessa gamla fina bilar "raggarbilarna" som felicia säger ha ha  och andra fina  som är här och "visar upp sej " 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jodå lilla gubben älsklingen och ja fastnade visst på samma bild idag inte dåligt 
 
 
 
 
De ärså himla fina inuti de där gamla bilarna 
Är det någon utav er som  kommer ihåg de här hundarna?
De fick va i bakfönstret 
 och de satt fast bara lite i nacken så när man körde så gungade huvudet fram o tillbaka
 
 
 
 
 
 
 
Vi va inte jätte länge där då tyvärr inte mina ben orkade men ja tycker det är skoj att se dem 
 
Nej nu ska denna gnällfia hoppa i säng Önskar er en jätte fin morgondag 
Nu sova sängen… men vi ses snart igen!
 
 
 
#1 / / Linda:

Åh så fina bilder!

#2 / / Mirre Sweetwords:

Läckert med raggarbilar

#3 / / Kattis:

Dom är så fina de där gamla och välbevarade bilarna!☺ Kram

#4 / / åsa i åsele:

Segt och icke fungerande wifi så jag går icke några bloggpromenader.
Vi är fortfarande kvar på campingen i Sollefteå å njuter av husvagnslivet.

En sådan hund hade min morfar & mormor i sin bil, en saab, då jag var liten :)

kram

#5 / / Netti Starby:

Vad roligt att ni har varit på Cruising! :-D Kramis

#6 / / Johanna Utterberg:

Vad roligt, det är ett sånt event här där vi bor ikväll! :) Kram

#7 / / Gabriella :

Jättesnygga!!

#8 / / Ida:

Åh jag älskar sånna bilar :D

#9 / / Asylmamma:

Åh så fina! Vi såg en turkos bil i samma stil som var ute och körde där vi promenerade idag, så fin!! Turkos måste vara den coolaste bilfärgen😍

#10 / / Natalia:

Så fina bilder :D

#11 / / Sussi:

Verkligen jättefina bilar..
En sån där hund hade min morfar i bilen kommer jag ihåg. Det var länge sen nu :)
Kram

Åh så fina :D. Alltid så kul när man kikar på dessa underbara finbilar :D