Nu har jag gnällt färdigt ..

 
Här har vi kör vi ett riktigt soft fredagsmys här hemma jag och mina hjärtan 
Så härligt med såna dagar oxå 
Stor handlat och handla lite Fredagsmys blev det sen soffhäng och mys 
 
 
Hej fredag, 
Hey darling! 
Vad hittar ni på en dag som denna ? 
Är allt väl hos er ?
 
En grinig hoppa är här idag . Jag tror  att jag deppar ihop. Det går ju framåt det gör det men ....
Tror nog att jag trott hela tiden att bara en OP har varit kommer jag bli pigg direkt och klara allt!! 
När det nu inte är så .. plus nu då en infektion så ja det rasar liksom ... 
Trodde väl jag skulle kunna gå direkt Gå kan ja men stapplar haltar mej fram med värk 
Usch ja nu har jag gnällt färdigt ..
 
Har er helg börjat på bästa sätt tycker ni ? 
Har ni fredagsmys??
 
Hoppas att ni hinner njuta er helg.  
However,   ......Önskar dig det b.ä.s.t.a. fredagsmyset!!!  
 Simma lugnt, så hörs vi så klart snart igen!
Kramar Pussar  Kärlek  och på återseende!
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Klart du får gnälla! Man vill ju bli bra så snabbt som möjligt och kommer då andra saker mellan så blir man besviken <3

#2 / / Ramona:

God morgon :)
Man får gnälla. Speciellt som man tro det ska bli så bra och så blir man otålig när det inte går så snabbt som man vill. Ta en dag i taget så blir det sakta bättre ska du se <3 Kramen och ha en toppen dag

#3 / / Asylmamma:

Det är väl inte så konstigt att du gäller lite? Man får göra det när man har ont❤️ Vi hade det jättemysigt här och jag hade tjejkväll och det var verkligen underbart!

#4 / / Kattis:

Det är aldrig lätt när man så gärna vill och tror att det ska bli bra snabbt men när kroppen behöver mer tid än så på sig för att läka! Fortsätt kämpa och se till att mysa lite extra med din fina familj när det blir motigt!<3
Jag jobbade sista passet igår och har nu semester i 2 veckor så det firade jag med att få massage igår, ta en timmes promenad och sedan ett glas vin till middagen!☺
Kramar

#5 / / Norahsmamma:

Ibland behöver man gnälla. Hoppas att du får en fin helg.

#6 / / Linda:

Åh, trevlig helg :-D

#7 / / MALIN:

Hoppas du får en bra helg! Kram

#8 / / Anonym:

Hoppas du får en trevlig helg :).

Jag ska ut och ta en promenad tänkte jag :)

Svar: Tack söta du o Detsamma till dej . Trötter här idag efter havsluft i går och i väg idag så snart sängen kramar o fin morgon dag
Ullie Webersköld

Hoppas du får en trevlig helg :).

Jag ska ut och ta en promenad tänkte jag :)

#10 / / elin:

Härligt med en lugn och soft fredag!<3

#11 / / åsa i åsele:

Jag har helt tappat dagordningen ;-) var inte helt säker på vad det var för dag i dag :)

Jag förstår att Du gnäller, har man ont måste man ju få ut lite av sin frustration å när Du dessutom råkar ut för komplikationer å det blir värre, klart Du gnäller å klagar, det ska Du göra oxå... det är synd om Dig *krya på kram*

Vi grillade igår fredag, C lånade min Volvo å körde till Umeå, hon ska börja tömma lägenheten å då är min V70 lite mer å packa i än hennes Golf :) C å hennes man har lägenhet här i Åsele från å med 1 september, typ fem veckor kvar.

kram

#12 / / Nimo:

Det gör ingenting att du gnäller! Man behöver gnälla ibland och det är okej!

#13 / / Days by Johanna:

Till mig sa de att det var bra kortisonspruta som bet på slemsäcksinflammation... fast det beror kanske var den sitter coh hur allvarligt det är. Den sprutan är inte så farlig, det går snabbt, snabbare än ett blodprov.

#14 / / Biggeros:

Så tråkigt att läkningen tar så långt tid och att du har ständig smärta. Hur lång tid det med läkningsprocessen...
Ibland ser det mörkt ut vännen men du ska se att det kommer bli mycket bättre// kram

#15 / / Jennifer:

Man får gnälla ibland ;)

#16 / / Gabriella :

Hoppas att du haft en bra lördag!!

#17 / / MALIN:

Svar: Jag vet! Har kikat på den några gånger! Har dock en exakt likadan i beige så det känns lite onödigt.... Kram

#18 / / MALIN:

Svar: Haha ja! Gillar jag något så köper jag alltid grejen i alla färger som finns! Typsikt ;) Kram