När det gör ont i hjärtat ni vet ...

 
 
 
Att man i bland har svårt att få kontakt med sina skatter? Näsan i telefon data mm  
 Älskade  skatter .... ♥
&
När det känns som inget går framåt....
 
 
 
Lite depp dag har det varit här idag 
Efter ett besök på sjukgymnasten hade ja kunnat gå och lägga mej och dra täcket över men i stället satte jag mej ute i solen och njööt i stället Försöker tanka positiv energi 
Jag bara orkar inte med allt i bland känner jag 
blir ledsen för minsta lilla och deppar ihop 
 
Ja ni det är flera orsaker just nu att livet känns Depp men .. usch försöker tänka positivt och försöker tänka det är de som har det värre än mej men ändå ... Det hjälper inte så där massa när det gör ont i hjärtat ni vet ... 
 
Hur underbart väder bjuder inte den här veckan på. Så ljuvligt
DET gör mej GLAD!! Och något vi köpt men det får ni allt se en annan dag men va glad jag blev ! 
 Livskvaliteeeeee!!
 
 
Min goa väninna LAURA va här en kort sväng idag så kul och ses men en alltför kort sväng hoppas på mera tjat en annan dag då 
 
Något som ger mej styrka , ork , kärlek är att vara med min fina lilla familj 
Idag har vi grillat på kvällen  Även ifall det i dag va enkel mat men .... LOVE IT !!!! 
Saknar den riktiga sommarvärmen bara ni vet .  Då när man kan sitta ute halva nätterna och slåss mot myggen, vrider och vänder sig i sängen för att det är för varmt att sova (ja jag saknar t o m  det  ...t o m  det )
I morgon har de lovat fint väder i minst halva sverige va säger vi om det?? 
Hoppas Hoppas och håller tummarna för fint och varmt sommar väder !!
 
 
 
 
Och Önskar alla där ute en skön god nattsömn  och att ni har det så bra ni kan var ni än befinner er.
 Önskar en fin morgondag 
Kramar och på återseende!
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad tråkigt att du känner dig deppig men du har bra inställning med att försöka tänka positivt. Hoppas du mår bättre idag! <3 Kramis

#2 / / Ramona:

Trist när man känner sig deppig :( Alla har vi sådana dagar. Strålande sol och varmt ska det bli idag, det är verkligen underbart och en humörboost <3 Kram fina och hoppas du får en BRA dag idag :)

#3 / / Eva`s blogg:

Depp kan orsakas av flera saker, och hoppas du får bukt med det, ja tyvärr har barnen för mkt tid till sina mobiler, vilket jag själv ogillar ...säg att ni skall ha en mobilfri dag tillsammans ut o fika umgås det gör dig gott tror jag :) stor kram

#4 / / Linda:

Jo, det är svårt ibland :;(

#5 / / Kattis:

Tråkigt att du känner dig så nere! Håller tummarna för att denna torsdag ger dig en dag med vackert och varmt väder tillsammans med din familj så du kan tanka massa härlig energi!<3 Kram

#6 / / Natalia:

Kram <3

#7 / / Johanna Utterberg:

Ibland får man deppa, hoppas det vänder och njut av familjetid och sånt du mår bra av :) Kram

#8 / / åsa i åsele:

Ibland blir man rent ut sagt deprimerad av livet... när det inte blir som man tänkt. kram

#9 / / anneli:

Man mår inte bra alltid, det viktiga är att det är okej att må dåligt ibland, att sörja, att vara nere.
Så länge man planerar att gå framåt igen, jag vet hur de kan vara. Jag lyssnar gärna om du vill ha nån att prata med.
Kram

#10 / / Days by Johanna:

Gissar besöket hos sjukgymnasten inte var så uppmuntrande :(
Men gott med grillat och sol

#11 / / Asylmamma:

Jobbigt att det är så "mycket" för dig nu men jag beundrar dig som klarar av att se det positiva i alla fall 👍🏻 Hoppas på fint väder igen för dig!

#12 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Men åh massa kramar finaste du <3<3

#13 / / Amandaa:

Mumsigt med grill <3

#14 / / Gabriella :

Skönt att spendera tid i solen!!

#15 / / Ida:

Hoppas ni får fint väder imorgon :)

Jag har skickat ett mail till dig :)

#16 / / Heléna:

Hoppas det har känts bättre idag fina vännen <3 Närhet till familjen och massor av härlig sol och god mat och dryck brukar vara en bra hjälp på vägen iallafall när man inte känner sig okej <3 Skickar famnen full av varma styrkekramar med en förhoppning om att du ska få må bra och ha det riktigt härligt <333

Hoppas det vänder för dig snart :).

Spännande med det du handlat :)