Ironman

 
Dagens härliga flower
 
Hej hallå lördag!!
God Kväll finingar!
 
Åhhh va 
Jag lider med Er som har semester.....
Vilket tråååååååkregn: 
Usch verkligen avskyyyr sånt här tråkväder. 
Kroppen värker och man bara känner sej tok slö 
fyyy...och kallt är det! Vart tog sommaren vägen tro???
Här har regnet och åskan varit i några om gångar idag hua stort O.G.I.L.L.A. på det. 
 
 
De Underbaraste PIONERNA som jag köpte i Danmark då vi va där har slagit ut och doftar så ljuvligt och är super fina 
Hur har ni det? Allt väl hos er ? 
Har ni börjat er semster? är ni  på väg bortåt eller ska ni  va hemma ??
Vi är för det mesta hemma men blir ändå lite saker var dag och även i bland småutflykter  
 
 
IRONMAN är i stan 
I morgon är den stora Tävlingnen Ironman i stan det ska cyklas spinga och simmas några rundor 
Får se hur vädret blir om vi ska ner och kika lite 
Känner ni till tävlingen?
 
 
 
Nu ska det bli en kopp med varm chai te här.. 
Och lite till TV med älsklingen här bredvid.
Sen blir det  HÖG tid för mig att krypa ner under täcket
Sov nu så gott fina ni så ses vi imorgon igen!
 
Tack för idag och godnatt! och GODMORGON till er som vaknar före mig. Tänk- det är sovmorgon i morgon Härligt!! 
  

Önskar dig en m.a.g.i.s.k. dag fylld av lyckliga stunder!

 

Kramar & Kärlek!

 

#1 / / Asylmamma:

Åh vad fint du har stylat med blommor och ljus 😍 Godmorgon! Hoppas du fick en fin sovmorgon!

#2 / / Annelie:

God Morgon, klockan är nu 09.02 och jag har varit vaken i 2 timmar... 2:a maskinen tvätt snurrar för fullt, solen skiner, jag är nöjd, Göran jobbar 7-16, jag ska bara vara tills han kommer hem. Sedan ska vi åka och köpa presenter till syrran och hennes man Uffe.
Göran börjar sin semester klockan 00.00 på onsdag natt (slutar sitt jobb då), sedan har han 3 veckors semester.
Torsdag ska vi hämta vår nya husbil och packa den, för på fredag morgon åker vi till Jönköping för att sammanstråla med syrran, Uffe, min son och mina föräldrar. :-D

Ha en jättefin söndag min vän.... // Kramizar Annelie

#3 / / Eva`s blogg:

Ja du man gnäller om vädret o inte konstigt alls!! mysigt att åka iväg med husbil har ni köpt eller hyrt? kul att se bilder sen då :) kram kram

#4 / / Days by Johanna:

Kul med ironman! :) Hoppas ni kan kika lite, det hade varit kul tycker jag!

#5 / / Boel:

Tråkigt med regn :)

#6 / / Linda:

Åh vilka fina blommor!!

#7 / / Linda:

Åh vilka fina blommor!!

#8 / / Netti Starby:

Vädret är verkligen trist och så himla fina blommor! :-D Kramis

#9 / / Norahsmamma:

Så tråkigt väder...nästan glad att jag jobbbar.

#10 / / Johanna Utterberg:

Tycker det är lite mysigt med regnväder på sommaren :) Men åska hatar jag, dock har inte vi haft någon ännu i år. Kram

#11 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Här är det semester, skönt! Och vi har strålande sol igen, men det mullrar i fjärran. Snart kommer det åska hit också. Men till dess njuter jag :D

Ja vädret är då inte som början av juli direkt så tråkigt :(

#13 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Skoj att kolla på Iron Man! :)

#14 / / JoJo:

åh så fint det blev med pionerna! :D

jag tycker att du har det jättefint hemma ju! :D hoppas att du har haft en fin helg fina du :) kramar

#15 / / Gabriella :

Sååå fina pioner, hoppas att ni haft lika bra väder som vi idag!! :D

#16 / / Anita:

Riktigt bittert väder... Tur att jag lämnar landet snart... Haha :)
Pioner är favoritblomman för min del, så fina!
Kram !

#17 / / Kattis:

Vi hade jättefint väder både igår och idag fram till ca 19 då det kom ett riktigt regnoväder så jag ska nog inte klaga allt för mycket på vädret denna helg!☺ ingen semester än utan jag jobbar två veckor till och sen blir det lite ledigt på hemmaplan först och lite senare i augusti blir det resa igen!☺
Haha Ironman är en galen tävling!😛
Kram

#18 / / Sarah:

Jättefina blommor :)
Vi har haft kanonväder ida o de e fortfarande fint :)

#19 / / Louise:

Haha va lite smått irriterad på att man inte kunde köra nån stans nästan i stan idag ^^ haha men grymma är dom!

#20 / / Anette:

Jag njuter av att vara ledig oavsett väder och försöker se det positivt haha. Kram Anette

#21 / / Petra:

Så fint du piffat i köket 💕Söta krogar . Ja men detta väder slår rekord .kramar

#22 / / Sussi:

Älskar pioner. Vi har tre buskar på tomten. En ljusrosa som dina fina pioner, en mörkrosa och en röd. Underbara :)
Jag har semester om 1 vecka. Hoppas finvädret kommer då :)
Kram