Ha ha tänkte jag lurade er där

 
 
Jomen visst ... Jag tror nog att det är mest rosa blommor här hos oss i år me 
 
 
Hey darling! Hej vänner!
Kikar som vanligt in för att önska en godnattsömn till er sen som vanligt det sista jag gör 
Hoppas att ni haft en fin start på den nya veckan 
Och dagen idag den bjöd på sovmorgon (igen! måste skärpa till oss så vi inte sover bort hela semestern…zzz…
 it’s been so good!
Dagarna här går  i lugnt och skönt tempo. Inga jätte måsten det är skönt men ändå va fort tiden går 
Vad hittar ni på då ??
 
 
 
 
Fast jo ... men ja hade ju tänkt att göra om här på framsidan men tycks visst aldrig får tummen ur liksom suck 
Så snälla titta inte på allt skråp som är runt om 
 
 
 
Ha ha tänkte jag lurade er där först ju 
Tänk så fel man läser i bland eller för fort 
Ha ha ja men ja måste ju säga igen om mitt LAMM  ha ha det va så skoj att läsa roade mej länge och många utav er som trodde det stod lamm . Tänk hur fel det kan bli och ändå så skoj 
Tack goa ni som skrattat med mej 
 
 
 
 
 
 
However, Nu är det dax att likt de här två söta , lägga mej  inta rygg läge 
Ja för att sova så klart va trodde ni ? Fniss 
 
Sussa så gott när det är dax älsklingar och jag säger 
 
Ha en fin morgondag, och på återseende!

G.o.D.n.A.t.T.k.R.a.M.a.R.!

 
#1 / / Annelie:

Fint med lite färgklickar på er uteplats.
Hahaha,, ja jag förstår du skrattar åt det ännu,, gött när saker och ting kan bli tokigt,, när det inte drabbar någon.

Usch ja,, semestrarna brukar gå FÖR fort.
Hihi, jag önskar sååå att jag kunde få sova till 09.00 någon morgon, eller 08.00 också... jag är vaken nu och har ätit frukost och klockan är 03.19 :-(
Vad länge har maken semester..??

Längtar sååå till vår.

Ha nu en jättefin tisdag när ni väl kommit igång... // Kramar <3

#2 / / Netti Starby:

Vad kul att du ska göra om och eftersom du skrev att vi inte ska kolla runt på allt skråp så kollade jag lite extra. Tycker att det är jättefint och ha en fin dag! :-D Kramis

#3 / / elin:

Åh så fina blommor!<3

#4 / / Linda:

Så fina bilder :-D

#5 / / My:

Superfina :D

#6 / / Mirre Sweetwords:

Ja det blir sådär ibland med massa tecken vet ej varför, så fint du dekorerar

#7 / / MoaKandelin:

Så fina blommor :)

#8 / / Frida G Svensson:

ha en riktigt trevlig semesterdag!

#9 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Fast lamm ÄR ju kött, haha, så man kan ju ge marinadtips om lamm i alla fall :D

Hoppas du fick sova gott :)

#11 / / Kattis:

Så härligt att höra att ledigheten fortlöper på ett bra sätt men attans vad fort tiden går när man är ledig. Här är det jobb som gäller i ytterligare 2 1/2 vecka innan jag får lite ledigt igen så jag har väl en liten önskan om att tiden ska gå fort närmsta tiden och sen typ stå still ett tag när jag är ledig!😛
Kram

#12 / / Days by Johanna:

Skönt med sovmorgon, vi passar på och sover nu när vi inte måste upp, men vi är lediga hela sommaren, så vi hinner nog med det vi skall ändå haha

#13 / / anneli:

Vart har du köpt dem fina krukorna? :)

#14 / / Johanna Utterberg:

Så fina bilder! :) Och skönt med sovmorgon! Kram

#15 / / Ramona:

Haha, så tokigt det blir ibland :) Så fint hos dig, älskar krukorna :)
Kram och njut av dagen <3

#16 / / Liene Svärd:

sv:Det var det.
Hade skön tisdag, var på praktiken på apoteket och lärde mig mer, börjar hitta i hyllorna nu, det är bara min andra dag där. Hoppas du haft en bra tisdag också.

Fina bilder :) ser mysigt ut.

#17 / / Gabriella :

Riktigt fina blommor!!

#18 / / Ida:

Fina blommor :)

#19 / / Icaibloggen :

Sv: tack så mycket. Haft en helt okej kväll iaf, blev sims spelande och funkade för första gången på länge!! Nu blir problemet att sova hahah! Hoppas allt är bra med dig! Kram