Fjompa sej & Gokart

 
Våran Stjärna 
 
Hej min vän. Allt väl?
Vad pysslar ni med i vårt gråmulna sommar-Sverige?
Jag är trött och hängig idag. Känns som jag har en förkylning som ligger och trycker, bara väntar på att komma fram.
Hoppas att din dag har börjat bra. Har du några planer i veckan?
Pics från dagen 
Så va det dax för lite GOKART då .
Ja inte mami såklart utan mina underbaringar 
inte heller lillfisen hjärtat hon är lite liten ännu fick va publik med mamma i stället. 
Det har vi fixat med här idag plus lite andra saker som vanligt roligt va det  
 
 
 
 
Må så gott nu då 
och  så loovar jag att jag kikar in till er imorgon igen!

Önskar dig en magisk Onsdag fylld av solsken!

Kramar & Kärlek!

 Man får passa på att "fjompa sej " med snapshat när man är publik 

 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: gokart / sommarlov

Men du så roligt :D. Det har jag aldrig testat, men ser hur kul ut som helst :D

#2 / / Netti Starby:

Vad roligt att dina barn åkte gokart och det har jag aldrig testat. Ha en fin dag! :-D Kramis

#3 / / Natalia:

Vad roligt :D

#4 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Vad skoj med gokart! Själv har jag aldrig testat det :)

#5 / / Linda:

Gud så kul med gokart :-D

#6 / / Eva`s blogg:

har inte provat det där, men det är nog kul va trist att du känner att något är på g själv har jag ont som fasen i magen ha det gott kram

#7 / / Josse:

Åh vad kul!

#8 / / åsa i åsele:

Har kört gokart då jag var ung ;-) jäkligt skoj... Elin har ju velat testa tidigare men då var hon för kort.

Idag gör jag ingenting... J är hos nån kompis å hjälper honom, Elin lär ju sitta med iPad.

kram

#9 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

det låter kul att åka :D

#10 / / Ida:

Så kul med gokart :D

​​Vill du bli intervjuad och synas bland mina läsare, kika in på min blogg :D

#11 / / Kattis:

Så himla kul med gocart!😀 Planen här är att göra klart arbetsveckan så jag kan gå på lite semester på fredag em så jag också får njuta av det mulna vädret!😉 Kram

#12 / / Heléna:

Så himla roligt med go cart :D Fin du är - även med snapchatfilter :D Hoppas du har en helt underbar onsdag <3 Kramar <3

#13 / / MALIN:

Vad roligt med go-kart! Kram

#14 / / Gabriella :

Åh så kul med gokart!!