Det där med Grekisk Afton

 
Randoms igen då ....
 
Tjolahopp  å tjoolaaheeeej..!
God kväll min vän. Hoppas du har härliga dagar och mår bra.
!4 Juli idag
Frankrikes nationaldag och . Kronprinsessans 40 års dag 
Kollade ni något på födelsedagsfesten? Tycker inte det är något speciellt men roligt att kolla artisterna
 
Hittar ni på något skoj  annars ? 
Här en dag hemma med en massa ärenden igen Bank. affärer och handla , åka och hämta ägg på Take &  pay mm såna där Måste ni vet. 
 
Tyvärr mina fina har ja inte haft någon ork till annat än dessa bilder idag 
Mycket bil åk igår och gå långt men ja det är värt allt med att orka en liten tripp
blir kanske ännu en liten i morgon  hoppas
 
 
 
Det där med Grekisk Afton  va inte så dumt inte mumms !! 
 
 I min kategori HÄR hittar ni många flera såna HÄR  inlägg Dessa gillar jag att göra 
Särskilt då orken inte räcker till
 
Om jag inte lägger mig nu så hinner jag inte sova något i natt…zzz… Så – bäst jag hoppar i säng. 
Måste ändras så fort semestern är slut  på denna nattuggla  att inte sitta uppe så sent 
 
 
 G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.!  ♥
Kramar & Kärlek!
 
 
Skickar med en liten mys låt som jag gillar massor Gillar dock Inte helen sjöholm he he men ja får inte titta på henne så går det bra fniss
 
 
#1 / / Linda:

Men åååh så mysigt <33

Sv: jag hoppas att det bara är tillfälligt och försvinner snart igen <3

#2 / / Netti Starby:

Jag kollade inte på kronprinsessans födelsedag och så spännande med grekisk afton! :-D Kramis

#3 / / Kattis:

Grekisk afton är aldrig fel...så gott!☺ Kollade inget på Kronprinsessans firande utan drog på rockfestival istället igår!😛 Kram

#4 / / Mirre Sweetwords:

Kollade ej på hennes prog, så gott med grekiskt

#5 / / elin:

Roligt med en grekiskt afton!<3

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Min ork räcker inte långt idag, suck... så trööött och lite febrig också.

#7 / / Amanda:

Så mysiga bilder :)

#8 / / Biggeros:

Jag tittar inte på kronprinsessan födelsedag eller kungafolkets bröllop. Jag gillar kungadömet. Jag är bara inte intresserad att se det på TV.
Gott med grekisk mat. Ha en riktigt trevlig Lördag🤗 Kramiz

#9 / / Emilia:

Gott med grekisk mat, mums!!

#10 / / Gabriella :

Ser såå gott ut!!

#11 / / Days by Johanna:

Gott med grekisk mat! Och varför gillar du inte henne? :)

#12 / / MALIN:

Älskar grekisk mat! Mums! Kram

#13 / / Louise:

Mums med grekiskt! 😍

#14 / / Sussi:

Vi hade syrrans pojkar här och dom var inte ett dugg intresserade av hennes födelsedagsfirande haha
Så god maten såg ut. Kram

Gott med grekiskt :). Nej kollade faktiskt inte, glömmer alltid sånt där ;)