äckligt vatten fniss

 
 
Säger fortfarande Dessa LYKTOR alltså !!
 
Guud så vackra de är när det skymmer ... 
 
 
 
Ehh he he ja ni behöver Inte titta på det äckliga vattnet i vasen bläää fniss 
 

God kväll min vän. Hoppas du har härliga dagar och mår bra.

Här görs det inte många knop härligt 

Varit iväg och hjälpt svärmor med lite möbler gick så bra sen hem och fixa som vanligt 

Denna dag gick oxå i ett . 

Nu blir det  kort inlägg och vi hörs i morgon igen 

i morgon blir det utflykt och upp tidigt  

 
På återseende!
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Haha jag kollade in vattnet lite extra och ha en super mysig utflykt! :-D Kramis

#2 / / Anita:

Fina lykor!!

#3 / / Linda:

Åh, jag har ingen aning om varför det står spam :p tyvärr! Har inte hört att det står så hos någon annan någonsin :,(

#4 / / Ramona:

Superfina lyktor :) Hoppas du får en härlig dag <3

#5 / / Natalia:

Spännande med utflykt :D

#6 / / Eva`s blogg:

kul med utflykt :) idag bjuder jag på köks bilder i hemmet :) he he hoppas du gillar det kram å fin dag

#7 / / Kattis:

Så fina lyktor och jag blundade för vattnet!:P Så härligt med utflykt igen, vart bär det av denna gång?
Kram

Hoppas det går bra med möblerna :)

#9 / / åsa i åsele:

Mår Din svärmor bra nu?
Går Du utan problem nu?

Vädret är ju icke så kul, + 12 och mulet, regnskurar till å från, trist.

Skojjsigt med att det finns platser som heter Ulrika & Åsa, kul att dem ligger jämte varandra :)

Har nyss plockat ur Elins garderob,
en massa kläder hon inte längre kan ha... det fanns allt från storlek 134 så Du förstår att det var lite litet ;-)
mycket kläder typ oanvända, men det blir väl lätt så... även barn har ju helst sina favvokläder å inte det morsan tycker vore bäst ;-)

kram

#10 / / My:

Hoppas det blir en härlig utflykt :D

#11 / / Days by Johanna:

Så fina lyktor!

Skönt din svärmor verkar bättre igen! :)

#12 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Men vad skoj, hoppas att utflykten gick bra :D :D

#13 / / Asylmamma:

Åh så fina lyktor och vaser! Det verkar så himla mysigt hemma hos dig😍

#14 / / Josse:

så fina!

#15 / / Gabriella :

Såå fina lyktor!! :D

#16 / / Johanna Utterberg:

Hoppas ni hade en härlig utflykt! :) Kram

#17 / / Amanda:

Så fina lyktor<3

#18 / / Emilia:

Riktigt fina lyktor! Tog ett tag innan jag såg vattnet faktiskt, satt och letade haha

#19 / / Petra Olsson:

Du har så fina lyktor min vän ,kram

#20 / / MALIN:

Svar: Tack snälla! Nej det är i mina föräldrars uterum :) Kram

#21 / / Anette:

Haha hade du inte skrivit om vattnet så tror jag inte jag tänkt på det bara men jätte fina lyktor. Kram Anette