Verkligen njuter

 
Att bara krypa ner i ett sånt där varmt härligt skumbad är bra såååå mysigt ! 
 
Hallojsan!
Vilken vinter vi fått...
Inte en massa snö här men vitt är det ..
Jag  kände mig lite frusen och vad passade då inte in perfekt med ett varmt doftande skumbad och tända ljus
. Är det något jag verkligen njuter av så är det att bara släppa allt och hoppa i ett rykande varmt skumbad i någon god doft, ... bara släppa allt och ligga där och mysa Brukar även ha på någon lugn svag musik på oxå 
Relaxa är viktigt mellan varven - chilla så mycket som det bara är möjligt
 
Lilla sessan skatten är mycket piggare så imorgon är det dax för jobb igen
håller tummarna för än har ingen mera åkt på det Känt att det kör i magen men .vi slapp skönt  
 
 
 
 

Önskar dig en fortsatt härlig kväll och en riktigt god natt!  :)

Kramar & Kärlek!

 
 
 
 
 
#1 / / A M:

Det är så skönt att lägga sig i ett bad med en bra bok!
sv: Haha ellerhur!

#2 / / Days by Johanna:

Finns inget bättre än ett varmt bad. Vi skall snart göra vid badrummet och då blir det badkar. Tjohoo!

#3 / / Lena:

UNDERBART! Ja det är härligt att bada ibland. Speciellt när man är frusen och stel i kroppen. Sitta o bli avslappnad o ostel o VARM är fint. Ljus på badkarskanten är så otroligt avslappnande med! Min 20årige son gör det var gång! .....men vilken fin PLANKA!!! Var har du fått tag i den????
Njut av fortsättningen på det nya året , önskar jag dig!
KRAM

Svar: ja det är så avslappnande men i kväll kom ja hem 23 från jobbet så nä blev bara snabb dusch . inus 14 här nu dööör va kallt. Det är en helt vanlig planka ja hittat ute som ja tog i en ved hög så ja bortstade bort lite så blev den sådär snygg så ut o leta =) Det har blivit lite populärt med lite "klädda plankor med tex marmor på " men ja gillar de ute bättre mer vanligt liksom. Detsamma till dej min fina vän hoppas du överlevt allt . o får ett gått nytt år. kramar fina du
Ullie Webersköld

#4 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Men åh så mysigt!
Vill också ha ett badkar, det kan man sakna sen man flyttade ifrån andra lägenheten där vi hade badkar.

#5 / / Eva`s blogg:

Ja jag skall oxå ta mig ett bad en dag :) så härligt kramen å fin dag <3

#6 / / Sussi:

Vad jag skulle ge för att ha ett badkar. Vi har bara dusch. När vi bodde i stan hade vi badkar. Så underbart! När vi gör om brunnen från grävd brunn till borrad brunn är det första som ska inhandlas ett badkar :)
Kram

#7 / / Kattis:

Åh vad jag önskar att jag hade badkar nu, är mindre kul att lämna +20 grader i Barcelona igår till -10 och snö här hemma idag! Ett varmt bad hade varit perfekt!☺
Hoppas du har en jättebra dag idag!

#8 / / Liene Svärd:

sv: Jag hade bra dag igår , firade min födelsedag efter en lång men rolig dag på hunddagiset :) Ha en underbar torsdag!

#9 / / Alice Lindström:

Men åh så mysigt! måste bli bättre på att bada!

#10 / / elin stridh:

så mysigt :D

#11 / / Jasmine:

Men åh, så mysigt med badkar och med alla ljus :D

#12 / / Sandra*:

Håller verkligen med dig, jag älskar att bada och badar varje dag det är så sjukt avkopplande och så mysigt du har de med alla ljus och allt, det är ju riktigt kallt ute nu ju :/ och som svar på din kommentar hos mig så har jag inte förstorat läpparna, har ganska stora läppar naturligt så skulle nog aldrig göra det, men såg nog ut som de var nog lite plutig på bilden hahaha. Hoppas du får en bra dag fina du kram <3

#13 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

ååh vad härligt

Åh ser helt galet underbart ut det där :D

#15 / / null:

Så mysigt du har med alla ljus i badrummet :) ha en fin kväll söta