Nä tyvärr

 
Ja men grått hade inte varit dumt?? 
Funderar ännu på färgen ... 
Kvälls bild  Dags för sängen snart 
 
 
Hoppas att ni haft en bra dag som slutat på bästa sätt
Nu har jag tagit helg Lång helg fred-sönd och skatterna har studiedag i morgon  ♥  DET känns bra. 
Ska oxå på en lite fika date i morgon  som hoppas få mej på bättre tankar  
 
Har känt mej så likgiltig de senaste dagarna... helt omotiverad och otaggad typ Ledsen för allt , ont överallt , vad det än gäller så är det som om jag bara rycker på axlarna liksom. vet inte om det är pga D-vitamin brist eller nått sånt, men känns sjukt tråkigt. är så less på vintern, kyla och mörker nu. vill bara ha lite ljus och glädje tack! 
Vill må bättre bli glad 
 
Nä Tyvärr....
Här är annars ingen bra dag Lång jobb dag, Inget bra mående och  Mycket i tankarna
Och ni som känner mej vet jag är en grubblare
 
Så inlägget blir kort idag 
Hoppas ni har förståelse och kikar in igen 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

kram <3

#2 / / Mirre:

Hoppas vi på bättre mående idag då, ha en bra fredag

#3 / / Eva`s blogg:

Den rosa var ju såå fin :) hoppas du får en fin fredag kramen

#4 / / Kattis:

Äsch då så trist att vara nedstämd, hoppas det känns bättre idag så du kan njuta lite av din långhelg!☺

sv: jo det blev ca 24 timmar av helvete men nu är det värsta över. Magen är ju fortfarande känslig och krampar lite varje gång jag äter men väldigt mycket bättre nu!☺ verkar vara mycket magbakterier som går nu verkar det som!

#5 / / ✫Fru Eriksson:

Snyggt me´ grått ...
Kryia på dig❣

#6 / / sandra%2527:

usch så tråkigt att du känner dig deppig, :/ hoppas verkligen du känner dig gladare snart fina du.. och tack för tipset, jag tror vi har dimoda här faktiskt så ska kolla upp det, ha en bra helg och försök att vara positiv <3<3 kram

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag gråter och har hjärtklappning och ångest VARJE dag. Har nästan helt slutat sova på natten och känner att jag är fet ful och äcklig och dålig. Helt klart mörker och stress som spökar. HATAR DET!

#8 / / Therese:

Hoppas måendet har varit bättre idag :)

Svar: Man får fixa det själv :) Tar tid att läsa sig det dock :(