Måste få säga ... va .ingen bra dag

 
Idag vaknade vi till helt vitt på gräsmattan Frost överallt och på träden sååå fint! 
 
Det är inte snö utan frost som glittrar Det är massa finare i verkligenheten 
Det kom dimma oxå och ca -4 gr så rätt kallt oxå 
 
Idag en ledig fredag för min skull Mest tagit det lugnt men ni vet Städa tvätta ja sånt som måste göras kallas det va ledig ??
 
Nä gårdagen va inget bra men ja överlevde ju i vartfall nätt o jämt 
Hoppas ni mår bättre än jag   
Tack för era krya på dig önskningar ♥
Jag blir så himla glad för att ni bryr er om mej så   ♥
 
 
 
 
Visst är det väl ändå vackert Fattades bara blå himmel oxå och inte dimma 
 
Liten uppdatering så här på fredagskvällen så kikar jag in till er 
 
 Idag fick  vi helt plötsligt ett fika ryck Ville ha GO-FIKA 
Vi gjorde lite våfflor Inte så många men bara några att mysa me så gott 
 
 
 
 
 
 
Ikväll när vi va ute satt mami och Felicia losan och väntade på pappa och Ebba så hade vi lite skoj med snapchat och gjorde bilder på varann ha ha gud 
 
Här kommer mammas lilla söta kanin på första kortet Söt va ?? 
 
 
 
 
 
Nu är det fredag, jag måste snabbt i säng . Ska jobba hela helgen lång
ÄR ju inte pigg som ni vet så måste ha nya mera krafter för helgarbete 
Missförstå mej inte jag äääälskar att vara där var dag men nu har jag så ont så orken finns inte 
 
 
Kämpar dock på .. det MÅSTE ju gå Ska försöka kämpa och orka 
 
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: frost / vinter
#1 / / Therese:

Ingen bra dag här heller :(

#2 / / Eva`s blogg:

Ja dagarna går upp o ner i allas liv dock att ha ont är jobbigt :( så mkt snö ni har :) gott med våfflor :) hoppas din lördag blir fin vännen stor varm kram <3

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Stackare dig. Hoppas att de hittar och åtgärdar felet. Det ser så vackert ut med snöfrosten :)

#4 / / åsa i åsele:

Jobbigt som faan när kroppen värker då krävs det inte mycket motgång för att det ska kännas tungt.
Jag förstår det är svårt att sjukskriva sig då det är helg.
Du är en kämpe!!
Kram

#5 / / Kattis:

Trist att du ska ha så ont, hoppas verkligen det går att lindra eller bota helt så du inte behöver kämpa varje dag!!
Men så gott med lite våfflor!☺
Kram

#6 / / GETINSHAPE:

Vad fina bilder! Såå härligt med snö! Här är det bara grått och tråkigt... :(