Det vågar jag inte

 
Kitchen stuff 
Visst är Tulpaner så ljuvliga ??!
Tulpaner, älskar tulpaner så härligt med tulpaner alltid när julen rensats ut 
Och våren väntas in 
 
 
Hej heeeeej.....!!
Gokväll!!
God måndag min vän. Hoppas att du mår bra och känner dig vid gott mod.
Har din vecka börjat bra?
Här har jag varit i väg och fixat mej på förmiddagen sen hem göra lite mat och i väg på kvällsjobb 
Så dagen har gått i ett här. 
 
 
älskar min ena nya lykta.. Man kan aldrig få för mycket utav dem . 
ifall maken märkt en till lykta? 
Ha ha Näää trot inte det  :) 
 
 
Har haft kvällsjobb här. dag .så nu är ja rätt trött faktiskt.
Man kan ju inte bara koppla av när man kommer hem så det tar alltid en sväng 
En varm dusch, göra lite kvällsmacka ,och så kika in här en kortis 
Har väldigt svårt att varva ner när ja kommer hem sent. 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag  inte sitta mer i soffan nej, det vågar jag inte för då somnar jag garanterat ;-) Så – lika bra att jag kryper ner i sängen på en gång Ny dag i morgon igen 
 
Ha en fab tisdag så ses vi snart igen!
So I’ll talk to you later :)
 
 
 
Ta tillvara din dag och fyll den med positiva tankar! :)
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / kök
Taggar: blommor / kitchen / kök / på bordet
#1 / / Anonym:

Man kan ALDRIG få för många lyktor!!! 😄 Har ett skåp med mina i. En in o en ska ut,säger gubbe. OH no säger jag! Fin den nya! Blir så himla vackert sken när de är lite räfflade. Söt nalle 🐻! Ha det bäst o Bamsekram från Lena E i Bankeryd 😘

Svar: Tack för kramen finaste du *!! alltså han gnäller alltid men ändå märker han sällan att det kommit en ny o gör han säger ja bara ha ha den har ja haft länge =) kramar o tack för du kikar in fin onsdag <3
Ullie Webersköld

#2 / / Eva`s blogg:

Jag byter ut mina i bland så köper nya ibland kul att variera ju din är jätte fin tror inte männen märker sånt hi hi kramen

#3 / / Mirre - Sweetwords:

Hehe ja ibland kan man smyga in något utan att de märker, skratt

#4 / / Jessica Högberg:

Fint med lyktor, kanske tur att dom inte alltid märker... hehe

#5 / / Jasmine:

Vad fint ni har det, älskar vasen du har till blommorna. Har kollat på den massvis av gånger men av någon anledning ännu inte köpt den..

#6 / / Liene Svärd:

sv: Det ska vara kul att blogga, inget annat som måste eller för att andra vill ha något att läsa eller för att man vill bli något typ. Det sistnämnda har jag svårt med för jag vill alltid vara någon haha.

Fint med tulpaner.

#7 / / Boel:

Älskar tulpaner!

#8 / / JoJo:

jag älskar tulpaner och vilken fin vas du har dom i! :D

sv; haha ja jag håller med, samma visa varje år xD jag måste verkligen köpa hem tulpaner. det är såå fint!
härligt att du också har ätit sushi i helgen. det är så gott!
ha en fin kväll! kram