Där är ni ju !

 
 
 
 
Meeen HEEEEJ söta ni ! Där är ni ju !
 
Tänkte att eftersom julen är över nyår över  och trettondagen snart är här så tänkte jag ändå visa er lite utav mina map bilder på Julinspiration som jag har hittat på  Pinterest och hemnet innan de är för sent 
 
Gillar ju med dukningar ,blommor , ljus och härliga lägenheter och detta ihop .... 
 
Älskar verkligen sånt här ..såå vackert!!  
Snart är det borta så bara att njuta det sista här 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
underbart fint eller hur??
 
 
 
 
 
 
Såå vackert 
 
Nepp nu ropar sessorna här om fika 
Får väl se om prinsen ska va med och baka nåt 
 
Kramelikramen !!
 
 
 
#1 / / Sandra*:

Sån härlig inspiration, är så roligt o se inredningsbilder :)
Själv har jag plockat ut alla jul saker idag haha, Hoppas du får en bra kväll <3

#2 / / Therese:

Jätte fint :D

#3 / / Mirre:

Oh så fin julinspo, längtar man ju dit igen

#4 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

SÅÅÅ LESS på jul nu, men jag var inte så peppad inför julafton från första början, haha >.< Längtar tills julblommorna här hemma dör, kanske ska sluta vattna med flit :P

#5 / / Days by Johanna:

Så härliga bilder. Mycket fint! Hade ingen julkänsla iår, av förklarliga själ. Hoppas man kanske får lite nästa år.

Men alltså åh! Helt galet vackert ju :D

#7 / / Alice Lindström:

Men åh så underbara bilder!

#8 / / Liene Svärd:

sv: Haha förstår din reaktion även om jag inte vill att folk ska börja längta till sommar så mycket att man inte orkar med vintern.

Jättefint verkligen!

#9 / / Jessica Högberg:

Underbart fint är en bra beskrivning!

#10 / / Petra Olsson:

Supertjusig inspo ⭐️Önskar dig en god fortsättning av året kramar

#11 / / A M:

Sjukt fin inspo!!
sv: Tack!! :D Jag har också problem med mina knän.. Försök dig på magövningar om du vill träna men är rädd om knäna!:D