Att hitta den DÄR känslan liksom ...

 
 
 
Lite pics från vardagsrummet där allt  mera jul försvinner 
Julgran kvar  & Julblomman är ännu så fin så vill inte slänga den . ska jag sluta vattna kanske ??  :) 
 
Godkväll på er sweeties ! 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
 
Allt väl  hos er idag??
 
 Vad har du för dig i helgen?
 
Jag hoppas att ni haft en underbar helg såhär långt?
Vi har haft det bra här idag .. Sovmorgon långfrukost och mest chill ....Men hjälp vad slöa vi är…zzz… Jag som skulle få gjort SÅ mycket på  lediga dagen 
Alltså jo man har alltid massvis och göra men idag räckte inte orken till. 
Går här som en zombie  och plockar och donar efter att  pyntet är borta.. men jag får inte alls till det som jag vill .. suck 
Man måse hitta den DÄR känslan liksom 
 
Nu måste jag ner och se ifall det sovs där nere.. Hur ska detta gå nästa vecka med dessa sena kvällar för skatterna ?? Har ni märkt utav det eller är de duktiga att hoppa i säng tom nu ? 
 
På återseende imorgon igen
Önskar dig den allra finaste lördagkvällen färdigt och 

Önskar dig en fin dag i morgon med

All Kärlek ❤️

 

 

 

#1 / / Kattis:

Nej sluta inte vattna den, är ju jättefin att ha på bordet även efter julen tycker jag!😀 äsch man får vara seg och ta det lugnt när man är ledig...när ska man annars göra det!? Hoppas ni hade en riktigt go fortsatt lördagskväll!☺
sv: Nä vi blev väldigt positivt överraskade av den härliga vårvärmen så här års nere i Barcelona, det var verkligen härligt!☺
Kram

#2 / / Eva`s blogg:

Jag öste ut mina julblommor blev trött på det he he jag hoppas du finner den känslan stor kram <3

#3 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Jättefin! Tycker inte att du ska sluta vattna 😍

Vilken fin lampa ni har i vardagsrummet :). Låter som du haft en helt underbar morgon med :)

#5 / / sandra*:

Du har det så himla mysigt och fint hemma! och hoppas du får känslan <3 kram

#6 / / Sussi:

Mysiga vardagsrumsbilder :)
Jag har också min julblomma kvar. Min är också jättefin fortfarande. Jag har inte vattnat den på ett tag så det är nog dags nu. Tack för påminnelsen haha
Kram

#7 / / Alice Lindström:

Vad mysiga bilder!

Då ska jag kika där :D

#9 / / Anita:

Åh, roligt att Julstjärnan blommar så fint än :D