Tonårsrum

 
Tyckte det blev gryniga bilder men nu är jag för trött att fixa dem
. Pics från nystädade pojkrummet idag och yes det är så gott som alltid så här städat faktiskt. Numera  (stöktiden är visst passerad, kanske kommer den tillbaka sen i tonåren igen??: ;) 
 
 
Både Tv och data är det som upptar tonåringen nu ...
 
 
Bjuder på grynig ful puss  jobb bild idag men ja vet inte hur konstig den va . konstig i ögonen och ja vet inte va  Halsen munnen . mm ..... men ja j a vem bryr sej som -felicia säger ha h a
 
 
Dagen väder... 
Ja hur har Vädergudarna haft det idag ? Alla sorters väder idag Sol, snöstorm, ösregn, . regnblask , Blåst i massor ... Grått tråkigt och trist 
Hur har ni det hos er ? 
Nu har i vartfall alla snö smält igen som kom inatt 
 
Nu har det varit den lååånga jobb dagen 
Sen iväg odch handla hem och laga mat , beställa tvätt tid ( hatar tvätt  nu )  
Sen nästan somnar  man i soffan och massa huvudvärk . 
Så kort inlägg idag igen Förlåt 
 
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

Minus 8 å det har kommit omkring 1 dm snö sedan igår kväll,
är ensam hemma - jaa the dogs är ju hemma med mig som alltid :)
J är i Lycksele på Sjukhuset för den sista dagen på rehab träningen för denna period, vad som händer nu sedan vet vi icke.
Sjukskriven/arbetslös å en krånglande rygg i väntan på operation/smärtblockad är ju inte det bästa.

Fint Din son har det på rummet, bortplockat å rent,
stor skillnad om jag jämför med Elins rum ;-)
men men :)

kram

Så fint :D

#3 / / Linda:

Fint :-)

#4 / / Mirre - Sweetwords:

Fint rum

#5 / / Annelie:

Vädret hos oss igår var nästan storm, herrejävlar vad det blåste.
Å grått, grått och åter grått.

Tänk, det var skillnad när en annan växte upp,, jag var ute för jämnan, sällan vi kompisar var inne hos varandra.

Men, TYVÄRR så umgås ju vi vuxna också över internet i dagens samhälle.

Ha dä gött.. // Kramen Annelie

#6 / / Sussi:

Fint tonårsrum :)
Mina bilder blev också gryniga idag. Jag orkade inte heller göra något åt det :)
Här har det snöat en del senaste tiden vilket jag är väldigt ledsen över. Det var ju så fint innan, jag hann precis få lite vårkänslor så damp snön ner :(
Kram

#7 / / N:

Fint! :)

#8 / / Netti Starby:

Fint tonårsrum! :-D Kramis

#9 / / Therese:

Älskar stolen :D