Telefon tid med Herr doktor :(

 
Ljuset, och jag älskar verkligen den där första vårkänslan  den där lite varmare vinden och soolen. Bara ett par veckor kvar till mars, v å r månaden, mars, hur lovely är inte det när man tänker efter?
 
Nu har ja haft  Telefon tid med Herr doktor Verkligen inget kul att höra ... depp .. depp 
 
 
Nämen heeej  finaste ni ! 
Japp nu sitter hon här igen i soffhörnet . invirad sin goaste morgonrock gose tofflor och ny duschad
 
Hoppas att er dag vari bra och att ni är vid gott mod  
 
Underbaraste SOLEN Så lycklig jag är att den är här.. Den gör mej så glad och jag bara suger åt mej alla vitaminer och ljus sånt behöver jag verkligen nu 
Det va ritktigt skönt i lä i solen idag men luften är så kall 
 
 
 
Läkaren ja ... 
suck just nu är det bara deppigt 
*Jo allt så jag Vill ju veta men ändå känns det så deprimerande liksom 
 
Fick svar i från magnet röntgen som jag gjorde för några veckor sen 
 
Ryggen  :
Ja har diskbråck mellan kotorna Därför all smärta. som ger symtom med  massa ryggsmärta, bensmärta (ischias i ryggen osv. )
. Den gör de inget åt i nu läget  :( ont ont ju ....  vill inte gå inte sitta inte ligga gnäll på denna här... 
 
 Knät : 
Jo det ÄR som ja trodde minisken och korsbanden som gör ont 
ska träffa läkaren nästa vecka för ny remiss till ortopeden o ja det blir nog operation som han tror 
Och ja jag vill egentligen Inte men alltså ha så här ont , kan inte gå Ständiga värken var dag var natt.. det är ju inte hållbart sååå Vad är valet??  samma som med ryggen NÄ ja HAR redan prövat sjukgymnastik men det hjälper inte alls  o all rörelse på jobbet är jobbig och massa ont var dag 
 
Ja vill ju veta men ..... 
 
 
Ja nu ska ja gnälla med maken som kom hem nyss 
Han är såååå bra på att ta hand om denna gnällfia och få mej på lite andra tankar som är bra 
 
Jag önskar er alla en  fin morgondag fylld av solsken, kärlek & lyckliga stunder!
 
Puss & Kram & Kärlek!
 
 
#1 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt med diskbråck och smärta. Vad fint du har det i sovrummet! Kramis

#2 / / Linda:

Gud vilket magiskt ljus!

#3 / / A M:

Fy, det lät inge bra! Åååååh så sjukt fint du har det!!
sv: Haha nej det är inte lätt när man inte vet hur stora de ska va :P

#4 / / Annelie:

TACK så hjärtligt för din kommentar inne hos mig,,, alltid lika roligt med kommentarer, eller hur..?? ;o))

Uschamejjen,, detta med VÄRK... ja jag vet hur det är.
Har ständigt ont, men igår kväll var det riktigt illa igen, så min make fick hjälpa mig upp med benen i sängen och sedan när jag skulle dra mig upp så sprutade tårarna.
Värk är ett helvete.

Fina bilder du lagt ut..

Ha det så bra som du kan ha det.. // Kramen Annelie

Svar: åhh söta skriv din länk så ja hittar in igen till dej kramar o tack rara du
Ullie Webersköld

#5 / / Liene Svärd:

sv: Ja det med broccolin är en upptäckt för mig! nu ska jag äta broccoli i stora lass, man kan ju ha det till nästan allt. Den är härligt kristlig och salt. Så klart kan man salta den så mycket man vill.

Vad jobbigt med ont och att man måste operera :( själv har jag haft 2 stora operationer och vet hur det känns. Jag vägrade så länge jag kunde, och har alltid haft tron på en Gud som kan hela, men jag behövde dem där operationerna medan jag väntade på mitt helande.

Usch så mycket besvär det är :(. Fint du har det :)

#7 / / Biggeros:

Hoppas att läkaren beslutar behandling eller blir det operation...
Hoppas att du ska slippa din värk vönnen😘Kram

#8 / / Eleonora Adriana ♥:

Hoppas de blir bättre! Kram

#9 / / Marie:

Men uscch då låter inge vidare, men operation kan ju leda till något bättre?, men hua för disckbråck, det har min svärfars sambo, ser ju hur ont hon har

#10 / / Eva`s blogg:

stackare där hoppas du kommer bli bra med tiden skickar en stor kram till dig <3

#11 / / Petra:

Sv tack får hoppas jag mår bättre snart vill inte mår så här dåligt hela tiden

#12 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Åh nej vad tråkigt besked :(
Många kramar till dig <3

#13 / / JoJo:

nej vilket tråkigt besked :(
men ni har ett väldigt fint sovrum måste jag säga. blev helt kär i det :) hihi!
kram till dig <3

#14 / / Therese:

Så fint du har det :)

#15 / / åsa i åsele:

Bra att läkaren nu har ringt så Du fått besked,
även om beskedet i sig inte var varken oväntat eller roligt... men bättre att veta å inte behöva fundera på "Vad kan det vara?".

Jag hoppas Du får adekvat hjälp och å slipper fortsätta ha så ont,
antingen nån behandling som faktiskt hjälper eller operation... kanske nån form av smärtblockad?

kram