Som ett paket på posten

 
Ja visst har jag visat flera köksbilder men när solen kika fram och lyste så fint över bordet va ja bara tvungen att ta bilder lite  och visa. visst är det så härligt när den är på besök ??
 
 
Trodelidoooo på er !! 
Är allt väl med dig?
 
 
Idag har det inte hänt så mycket här hemma, skönt det med såna dagar 
Magen känns bättre idag bara lite illamående än men i natt vaknade jag nös flera gånger och frös och jo som ett paket på posten kom förkylningen idag ?? Från vart?? Som om det inte räcker nu 
Ett evigt nysande och snytande här idag ...  Oooh my,............
 
Ska på utvecklingsamtal i morgon och ett fika besök så nä jag ÄR frisk nu och ska jobba kväll i morgon hinner inte vara sjuk Bara att det tär på krafterna och ja är skakis idag ...
 
 
Hörde någon prata om mera snö Det kan väl inte vara sant va? Kan verkligen säga då jag tror många utav  oss är väldigt trötta på vintern  redan  Eller??
 
Solen strålade och det va fantastiskt vackert ute med snön ... men snälla det räcker nu Jag vill titta ut genom fönstren och ha Vår ju !! 
 
 
 
 
 
Japp så va det med köksbilder idag igen då .....
 
Nu ska jag pussa på min älskling här igen nu när han kom hem 
*Ja han har redan mina baciller så gör inget om han blir lite förkyld oxå  han me he he *
 
Vi hörs i morgon igen då ? 
Nu ska jag gå och snyta mej igen då host host 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

Härligt att Ni fått mer snö, vinter är ju härligt å nog kommer vi väl ha kvar snön fram till påsk... eller?

Tråkigt att Du blivit förkyld, ja det verkar ju gå runt, runt dessa baciller, J snyter sig å snörvlar, jag börjar känna mig snorig... igår var min mor väldans förkyld.

Minus 24 å dan började ju mindre kul då kattmatsskålen som var i glas exploderade å det blev glassplitter överallt.
Men förhoppningsvis klarade sig lilla Fru Katt, hon satt ju mitt i alltihopa.

Ska strax göra mig klar för att skjutsa Elin på skolan.

kram

Så fina köksbilder :). Trist med förkylningen dock :(

#3 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Du har verkligen så fint kök! :)

#4 / / Petra Olsson:

Får nog tampas med vinter ett litet tag till men snart har vi vår och det är redan ljusare ute nu,kramar

#5 / / Biggeros:

Visst kan man få nog av snö. Härligt dock när solen skiner in i köket. Ha det bra🤗Kramiz

#6 / / Eleonora Adriana ♥:

Så fint!

#7 / / Helen :

Så mysigt!

#8 / / sandra*:

men så tråkigt med förkylning :( jag hoppas du blir bättre, och fina bilder, jag älskar verkligen dem där vaserna, dem är så fina <3 kram

#9 / / piichas blogg- 26år och mamma till 2 barn:

fin blogg

#10 / / JUNITJEJ:

Så söt bilden är på ekorren!