Ska vi slå till?

 
Eklund Stockholm New work 
 
 Lite inspiration från hemnet   igen ... 
En  nutida form och klassiska originaldetaljer samsas med exklusiva materialval.
 Väldigt vitt, men också väldigt fint om ni frågar mig. :)
 
Utopspris? 7 900 000 kr Lätt som en plätt 
Va säger ni? Ska vi slå till?
 
Stor generösa takhöjd 
Älskar ju dessa underbara gardiner från tak till golv sååå snyggt 
Har försökt höja mina här men ser inte såå snyggt ut Men här.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mmmmm L.O.V.E.. I.T. !!!!  
 
 
 
Publicerat i Allmänt / inspiration
Taggar: lägenheter / sekelskiftlägenher
#1 / / Longevity - en blogg om hälsa:

Tjusigt

#2 / / Petra:

Sv jag är inte ens närheten av döden ska man mår så hör hela tiden. Jag hoppas verkligen psykologen hjälper mig och kontakta läkaren hoppas verkligen det blir bättre snart för min del

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

hade så gärna flyttat in där!! Det är verkligen vackert! :D

#4 / / Eva`s blogg:

Håller med där hade jag kunnat flytta in direkt super duper snyggt!!! men hur mår lilla ryggen då? kram å fin lördag

#5 / / Kattis:

OMG! vad vackert...om vi alla går ihop kan vi ju handla direkt!?:P Kan bli lite jobbigt att splitta botiden bara med alla dina läsare!
Önskar en fortsatt trevlig lördag!:)
Kram

#6 / / Days by Johanna:

Ser riktigt läckert ut. Lagom pris med.... :=)

#7 / / Petra:

sv jag förstår hur du menar äter 2 olika antimedciner sen från oktober men tycker inte dom har hjälp ett dugg så ska ringa till vårdcentralen på måndag tack så mycket

#8 / / Eleonora Adriana ♥:

Wow grymt snyggt verkligen!

#9 / / Sussi:

Himla fint! Prislappen dock inte lika fin ;)
Jag hade nog inte vågat haft sen vit soffa dock, klantig som jag är! Kram

Åh så fint :D

#11 / / Boel:

Sjuukt fint :D

#12 / / Liene Svärd:

sv: Jag har något som heter neurofibromatos typ 2 och vid den sjukdomen har man godartade tumörer i nervsystemet, för mig finns dem både i ryggen och en sitter kvar på vänster sida av hjärnan på min hörsel och balansnerv. Så jag går på dropp varje månad för att tumörernas tillväxt ska stannas eller iaf saktas ned. Dem växer sakta som tur.

Verkligen fint. En av mina släktingar hade liknande gardiner, jag gillade det mycket.

#13 / / A M:

MEN ALLTSÅ *hjärtögon* Dröm!!
sv: Verkligen mums!
Trevlig helg på dig <3

#14 / / Therese:

Men WOW!!