omg. 177 000 000 SEK

 
 
 Ett helt våningsplan i Madison Square Park Tower, nämligen det 55:e – vilket betyder en makalös utsikt genom fönster från golv till tak. Här ser du till exempel Empire State Building, Chrysler-skrapan, soluppgången över East River och solnedgången över Hudson. 
 
Va säger ni om denna lägenhet då  ?
Utgångspris: 177 000 000 SEK
Mäklarfirma? Eklund Sthlm New York
 
 
Alltså denna underbara i  Madison Square Park Tower
 
 Jag säger som jag brukar – se & njut!
 
 
 
Underbart sovrum 
 
 
 
 Här ser du till  Empire State Building och  Chrysler-skrapan
 
 
 
 
Det finns verkligen så mycket fina lägenheter ute till försäljning just nu. Hoppas ni njuter lika mycket som mig av denna typ av inspiration så att jag inte tröttar ut er. 
Sån här inspiration får ja aldrig nog utav 
 
 
 
#1 / / JUNITJEJ:

Wow, vilken lägenhet! Å vilken utsikt!

#2 / / JoJo:

alltså ja tack!!! fan vad jag saknar new york! underbara stad <3 kram och ha en fin kväll!

Alltså WOW