Mitt hjärta är ditt

 
 
H.A.P.P.Y ..Valentines Day !!
Alla Hjärtans Dag 14/2 
. Hoppas ni alla haft en fin alla hjärtans dag!
Jag önskar att jag kunde träffa er ALLA idag och ge er en varm kram på hjärtans dagen ❤️
 
Jag hoppas jag ni haft en  extra fin dag fylld med kärlek!  
Att ni fått  en riktigt härlig dag fylld med kärlek och värme och pussar och kramar ifrån era nära och kära! 
 
 
 
 
En Kärlekens dag ...   Jag ä.l.s.k.a.r. alla dessa xtra festliga dagarna och just valentines dag, då vi firar kärleken, är ju bara lovely!
Saknade bara största hjärtat prinsen idag men tja det är ju som det är där nu .. he he ...  
 
 
Idag slutade jag tidigt och efter ett tandläkar besök så åkte vi iväg på utflyktsmys 
Lite fler bilder  från middagsmyset här dagen till ära. ..
Min älskade mat på bästa favvo resturangen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag blev det firande med hjärtan och godisar till de små 
Det största hjärtat fick choklad och kort . och jag fick röda rosor och gelehjärtan
 ja ja lite firande blev det . 
 
Sen fick ju både mamma och pappa dessa fina sedvaniliga härliga ritade teckningarna med hjärtan och
kärlek på . 
Mina goa skatter  Love you to the moon and back  ♥  
 
 
 
 
 Jag önskar att ni fått den allra, allra b.ä.s.t.a. valentine dagen fylld av kärlek &lyckliga stunder!  
 
 
Ja men naturligtvis SKA man ju visa massa Kärlek vilken dag som helst ...... 

Många kramar och hjärtan till er, mina vänner!
Må så gott och kika gärna in igen i morgon 
 
 ❤️  Be my Valentine!  ❤️ 
Puss & Kram!
 
  På återseende raraste ni 
 
 
 
#1 / / sandra*:

Verkligen så fint du har skrivet, ett helt inlägg om kärlek ju <3
och fina bilder, och maten såg ju sååååå god ut!! <3
kram på dig fina du

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

gud det låter ju som att ni firade helt sjukt mycket! Vi fick godishjärtan i en skål av chefen, men jag och Erik gjorde inget speciellt :)

#3 / / Netti Starby:

Men åh vilken mysig dag ni hade igår och vad gulligt <3 Kramis

#4 / / A M:

Åh så mysigt, glad alla <3-dag! <3
sv: Tacktack!! :D

#5 / / Petra:

Sv ska träffa doktorn på fredag och ser vad han säger kanske får byta medicin eller höga upp medicinen får hoppas jag får hjälp. Nä det tycker jag inte lär behövas
Tack kram

Mysigt det ser ut att ni haft det :)

#7 / / Eva`s blogg:

Mysig dag ni hade vi oxå skrev inlägg igår :) mys pys eller hur ....hur är det med din rygg? stor kram

#8 / / Kattis:

Så vackert och kärleksfullt inlägg, underbart!😀 önskar dig en fortsatt härlig vecka med lika mycket kärlek!
Kram

#9 / / Days by Johanna:

Så fina rosor och mysigt med lite middag ute :)

#10 / / Eleonora Adriana ♥:

Ååh mums vad gott det ser ut!

#11 / / Biggeros:

Varje dag för mig är Alla hjärtans Dag med min älskade man. Vi firade med god mat och efterrätt =) Blommor fick jag köpa själv. Så mysigt ni hade det tillsammans och på favorit restaurangen=) Vilka vackra rosor min vän. Kram❤

#12 / / Boel:

Åh så fint! :) Glad alla hjärtans dag en dag efter :)

#13 / / JoJo:

vilken mysig alla hjärtans dag du verkar ha haft! :D hoppas du har en fin kväll puman! kramar

#14 / / Annelie:

Ååååå.. vilken god mat ni åt och vilken vacker rosbukett.

Ha en jättefin torsdag.. // Kramen Annelie

Svar: Men Tack rara du blommor röda från maken o rosa till han från mej ha ha fina älskar rosor
Ullie Webersköld