lite fåordigt

 
 
 
 
 
Vädergudarna bjuder på en molnfri himmel. ....
Älskar verkligen att ljuset är tillbaka!
Idag har det varit en solig dag idag med klar blå himmel åhhh så fint!
 och sen kom massa dimma och kallt igen .... suck ...
Vi hann att njuta utav solen lite i vartfall. 
 
Har ju haft en jobb dag idag som slutade rätt tidigt  tog ut komptid 
 
En utflykt med min familj och äta god mat och bara umgås så härligt... det hann vi med idag oxå 
 
Mello ... ja har ni kikat? 
Vet inte ens om jag ska nämna så otroligt var gång och jo jag tror ännu på att det är bestämt före vilka som ska vidare så är det . 
Vi har olika åsikter tur är väl det men nån måtta får det väl va på det . 
Ja det blir lite fåordigt när man jobbar helg men ja vill ändå kika in här. 
 
Varma  godnattis kramar! 
På återseende, och ta hand om er!
Kramar & Kärlek!
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: badrum / bathroom
#1 / / Annelie:

Så otroligt fint ni har det,,, skulle jag också vilja ha. Svårt när man har två katter som är som våra bebisar och får vara överallt.. :o//

Här har det varit gråast än gråast denna helg och idag öser regnet ner.. :o((

Ha nu en riktigt fin söndag.. // Kram Annelie

#2 / / Linda:

Åh, mys!

#3 / / åsa i åsele:

Hej å hå :) Jaa Du Mello är en fest... en besvikelse så här långt :(
En man som heter Owe må så vara, hur röstar svenska folket tro?

Vitt, fräscht å lite grönska :) Du har otroligt fint i Ert badrum.

Kram

#4 / / JoJo:

åh är det från ert badrum? superfint!! :D

sv; man ska trivas med sitt sovrum tycker jag och ert är jättefint som sagt. är bra att du blir glad av min kommentar, är det som är meningen. <3 kram och ha en fin söndag!

#5 / / Marie:

En trevlig söndag till er

#6 / / Petra Olsson:

så fint i badrummet vill också ha en sådan bräda.kramar

#7 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Mysiga bilder :)

#8 / / Kattis:

Ja man får ta vara på solen när den ges, härligt med utflykt och mat med familjen!☺ hoppas det går bra att jobba idag!
Kram

#9 / / Eva`s blogg:

ja du smaken är som baken men min favorit gick vidare dock gillade jag fo&o oxå trist med jobb helg men så är det inom vårt jobb ju stor kram <3

#10 / / Biggeros:

Härlig badkarsbräda=)Tur att solen tittade in en stund. Det gör så mycket att få en vitamininjektion 🤗

#11 / / Therese:

Så fint och mysigt :)

Svar: Tack fina du <3 Jag jobbar inte helger och vill faktiskt aldrig göra det. Trogen läsare här :D <3

#12 / / Tilda Barkselius:

Underbart att det är ljust igen!!

Har inte tittat alls i år :-p