HETVÄGG

 
 
 
Välkommen FETTISDAGEN !
Har ni ätit någon SEMLA idag? 
 
Hey sweethearts! 
Hoppas allt är väl.??
Alla glada (och mindre glada också för den delen). 
Hoppas att ni haft en härlig dag.
 
Semmeldagen är dagen då man får äta så mycket semlor som man vill. Semmeldagen kallas officiellt för fettisdagen och avslutar festandet isemmelveckan
 
Idag blev jag bjuden på semla på jobbet. så ja en har det blivit idag 
 
Hur äter du din semla? Hetvägg? Locket först?
 
 
 

Var rädd om dig.

All Kärlek ❤️

På återseende!
Kramar & Kärlek!
GoDnAtTkRaMaR!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / åsa i åsele:

Äter typ icke semlor :)

Jag hoppas Du får en fin onsdag, kram

#2 / / Lena:

MYYYS. Så himla fin mugg! Härliga bilder som vanligt! KRAM från Lena i Bankeryd

Svar: Tack du goa med härliga kommentarer du gör mej glad <3 kram o fin torsdag
Ullie Webersköld

#3 / / Jennifer:

Underbara bilder kram fina du <3

Svar: Tusen Tack min finaste du <3 kramar
Ullie Webersköld

#4 / / Mirre - Sweetwords:

Sådant ljushus har jag med, Samt nä ingen semla

#5 / / Eva`s blogg:

Locket först :) he he blev bara en mini semla så den åkte rakt in hela ha ha kramiz

#6 / / Annelie:

Nope,, har inte ätit någon semla idag, har väldigt svårt för de efter min GBP-operation, men när jag åt så var det locket först, sedan skrapade jag av mycket grädde och hoppades på att det gömde sig mycket mandelmassa, men oftast så vart jag besviken.

Ha en jättefin onsdag.. // Kram Annelie

#7 / / Biggeros:

Jag äter locket först. Sedan har jag värmd mjölk till=) Gott!!

#8 / / Days by Johanna:

Japp blev en semla på jobbet igår. Locket först, alltid :)

Locket först :D