Guuud va gulliga ni är!!!

 
 
H. A .P. P. Y..     F R E D A G  !!
 
Tjingeling på kvällskvisten!
 
 
Här kommer en kvällshälsning från lilla mej 
alltså ja bara Måste börja med att säga TACK TACK Tack Tusen Tack för era fina ord och att ni gillar mitt hem 
Guuud va gulliga ni är!!! Alltså ja har varit i nåt  sådär ni vet . vår depp grej här.. allt är trist och hemma får ja inte till det alls och så ni ... Ni bara Öser över mej fina ord och komplimanger Blir sååå Glad!!
Gulliga ni  ❤️
 
Tänkte ju bara kika in jätte snabbt för jag har huvudvärk och ont så måste lägga mej för att orka morgondagen börjar kl sju i morg. 
skönhetssömnen blir det väl inte men lite i vartfall. 
 
Då ses vi igen då ? 
GodNaTtKraMar!!
 
 
#1 / / Annelie:

Stackare som har huvudvärk.. :o((
Hoppas att du får sova bra inatt, vad jobbar du med eftersom du ska jobba en lördag..??
Snygg soffa ni har.... vill också ha en ny, vi har ju en skinnsoffa 3+2, skinnsoffor är ju sååå ute.
Men, jag vet inte om jag vågar köpa någon ny,,, för vi har två katter som har varit en del på sofforna som vi har.
Så, först den dagen inte de finns så KANSKE,, men då är ju kruxet att jag vill ha två nya katter.. *L*

SV: Jag lider av en väldigt SVÅR fibromyalgi-värk, som har slagit ut min nederdel, så jag kan inte gå utan är rullstolsbunden och har så varit i drygt 2 år nu.

Ha det bäst.. // Kramen Annelie

PS. Är det okej om jag länkar din blogg, så jag inte tappar bort dig..??

#2 / / Eva`s blogg:

God morgon :) fin fint :) hoppas du får en bra arbetsdag kramiz

#3 / / Marie:

Ha en toppenfin lördag

Hoppas du får en underbar lördag :)

#5 / / Biggeros:

Då är den Rätta medicineringen vila!! Du har en väldigt fräsch stil. Trevlig arbetsdag🤗Kram.

#6 / / åsa i åsele:

Jag hoppas Du fått sova å mår bättre idag, kram

#7 / / Kattis:

Alltid så härligt med positiv feedback och ser väldigt fint ut hemma hos dig! Hoppas du kunde sova bort huvudvärken inatt och har en bra lördag idag!☺
Kram

#8 / / Petra:

Sv det ska blir roligt att ha något att ser framemot.
Tack detsamma fina du ❤

#9 / / Therese:

Wow så fint!! :D Hoppas du haft en bra lördag :) <3

Svar: Jag vill expandera.. Nå ut till fler läsare och kanske andra åldersgrupper.. Du är fina och det är så kul att du tittar in hos mig så ofta :D <3

#10 / / MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

åh vad fint