Är ju inte så jag är ...

 
Krispiga härliga tulpaner som jag gillar dem !! 
Tror jag skulle kunna ha ett antal buketter i flera rum liksom 
 
Hoppas att er Måndag och start på nya veckan varit bra 
 Har din helg varit fin?
 
Mår fortfarande konstigt i kroppen med denna Bihålinflammation , huvudvärk och 
Trött, ont och gnällig ja du det är så hon känner sej idag efter kvällsjobbet 
attans alltså så ont nu och inga tabletter hjälper ... 
Är oxå väldigt trött på att känna mej gnällig för det är ju inte så jag är ... 
 
 
 
 
 
Vill inte framstå som en gnällig "apa" och det är precis så ja känner mej 
SUCK 
 
Ja så nu ska jag gå och dra täcket över huvudet och Hoppas på att få lite mera positiv och bättre mående
Tills i morgon  
 
 
 
 
 
Skickar i vartfall dagens goaste pussar och Kramar ( med foto på mej taget utav skatterna )  och Tackar som alltid för att ni orkar att kika in hos mej när jag är såhär ... 
TACK för ni finns 
 
 
 
 
#1 / / Anonym:

Krya på dig Ullis! Tulpaner äger, det håller jag med om. Bamsekram från Lena o Bankeryd

Svar: Tusen Tack min fina vän Har undrat hur du har det saknat dej här innen o dina goa kommentarer kram fina du
Ullie Webersköld

#2 / / åsa i åsele:

Fina fina Du <3

Två gnällapor, är det Du å jag då ;-)
Meen va faan, svårt att inte klaga å gnälla då man mår skit å kroppen värker.

kram

Förstår att det är jobbigt, man får gnälla <3

#4 / / Biggeros:

Tulpaner gör krydda i vardagenen=) Krya på dig🤗

#5 / / JoJo:

åh jag måste köpa hem en eller två buketter med tulpaner nån dag :) krya på dig! hoppas du mår bättre snart. stor kram <3

#6 / / Mirre - Sweetwords:

Älskar också tulpaner, så fiina

#7 / / Annelie:

Visst är det fruktansvärt tråkigt när man känner sig som världens gnälligaste,,, när man EGENTLIGEN inte är sådan.
I den sitsen är ju jag också nu.. :o((

Fint med tulpaner, men en av våra katter älskar tulpanblad plus att han biter av blommorna så de ligger runt vasen istället,,, så det är ju ingen idé att köpa hem dessa.

Krya på dig.. // Annelie