Snälla Vänta.....

 
 
 
Hej hallå raringar!! 
 
Sådärja! Då var årets julgran på plats
Tycker faktiskt att den ser ut som en riktig disney gran.... fin är den 
 tja där står den nu efter skatternas tjat kom den upp 
 
Här har vi några  st små fyrbenta vänner som älskar att sitta där och sniffa , ligga under granen och kika 
och helst oxå peta på kulorna.. suck är väl bara en tisfråga om eller när den åker i golvet
Vågar ju inte ha något långt ner som " retar" de små för mycket i onödan 
Vågar knappt berätta men ett år när en utav dem va liten fick vi binda den i väggen efter ett antal  "åk-i-golvet" som man blir tokig utav.        pinsamt ha ha  
 
Nu är det lite mera stämning här hemma Man kanske inbillar sej att stämmningen är lite mera.. kanske bara för att det  kommit upp en gran hi hi 
 
Alltså denna före julen tid har gått  så fort 
Tycker ni oxå att tiden går så fort ? Man hinner inte hälften utav vad man ska hinna med.
 
Snälla TOMTEN Kan vi vänta en vecka till ? Jag behöver mera tid !! 
 
Bjuder på stökbild .. va gör väl det. Det är så som det ser ut här just nu ha h a
 
Nu har vi suttit här älsklingen och jag och gottat oss med peppisar och varm glögg 
Det är verkligen "juligt" det där och mummsigt !! 
 
Kanske bäst jag går och lägger mig nu och hittar till drömlandet..…zzz…så jag önskar dig en riktigt härlig fortsättning på kvällen och en god natt sömn när den tiden kommer.
 
Varma GODNATTKRAMAR till er alla 
 
♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vilken fin gran ni har och att binda fast granen låter som en bra lösning. Jag har två kaniner som gärna biter på min gran men tack och lov kan dom inte välta den :-D. Ha en fin dag! Kramis

#2 / / Eva`s blogg:

Javisst går tiden fort över, vilken fiiin gran vår är liten o vit :) men mysig man får göra så mkt man kan av all juletid :) stor kram <3

#3 / / Ama de casa:

Ni har verkligen en riktigt fin julstämning där nu :-)

#4 / / Sussi:

Kan tänka mig att katterna älskar granen. En enda stooor lekplats ju haha
Så fin granen var. Hoppas nu n i får en riktigt god jul.
Kram

Ja det har gått jättefort hela december verkligen :o

#6 / / Ellen Gräntz:

Visst hade vi behövt några dagar till nu innan jul, men vi får helt enkelt omfamna den som den kommer!
sv: Jag bor i Kristinedal! Så mellan Söder, Bäckalyckan och Torpa typ :)

#7 / / shazi:

varma kramar tillbaka

#8 / / Byfideli:

Såå fin gran! Inspo<33

#9 / / Cecilia:

Men sååå fint!! :)

#10 / / Linda:

Alltså sååååå himla fint <3

#11 / / åsa i åsele:

Nu vet jag faktiskt inte vad Du menar... vadå loppi & flytta? vem... ska jag? eller nä jag vet icke vad Du menar.

Här skrev jag om bilbesiktning av Js jobbarbil :) https://naltanorrland.blogspot.se/search?updated-max=2017-12-16T11:38:00%2B01:00&max-results=4&start=4&by-date=false

kram

Svar: http://norrland.blogspot.se/ fynd o loppis bloggen bplullanger@gmail.com. kommer ja till därför det stod att man ska flytta till mindre hus :( ja ser den är i från 13 men kom till den idag igen när ja trycker på ditt namn ju
Ullie Webersköld

#12 / / NICOLE:

Verkligen jättefint :D Så mysigt! Ha det så bra nu :)