prepare yourself for christmas

 
 
Ho Ho Ho 
 Hoppas allt är väl med dig. 
 
 julefriden börjar sakta infinna sig
 
så mysig julkänsla överallt här med julsånger och julbelysning, så mysigt! Så nu ser jag verkligen fram emot julen 
 Jag önskar att ni har det  och får det .. fridfullt under julen 
Ska ni iväg eller vara hemma? 
prepare yourself for christmas ...
 
Ja men idag har jag nog handlat färdigt klapparna och i morgon är det dax för maten sen så klaaart !! 
 
Alltså guuuud så massa folk och bilar överallt nu 
Va jätte rädda om er ifall ni är ute de sista dagarna här på vägarna de kör som idioter och alla ska fram först... suck 
 
 
Har precis slurpat i mig en kopp te med honung och nu väntar sängen lång dag i morgon . 

Var rädd om dig och ta tillvara din dag!

Kramar & Kärlek

 
All Kärlek ❤ 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / Julen / advent / jul
Taggar: Advent / Julinspiration / julen / tomtar
#1 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Hoppas du får en riktigt härlig jul :) God jul!

#2 / / Linda:

Önskar dig en god jul <33

#3 / / Eva`s blogg:

Jo det märkte jag igår då vi var ute :) men det gick bra ändå ja imon är det jul he he kram fina

Vi åker till Björns farmor i år :), God jul :)

#5 / / Ama de casa:

Hoppas du får en lugn och fin dan-före-dopparedan-dag! :-)

#6 / / Netti Starby:

Härligt att allt snart är klart och ha en fin dag! :-D Kramis

#7 / / åsa i åsele:

En hittills hyfsad dan före dopparedan å nån längre bilkörning blir det icke här.
Vi ska äta middag hos mina föräldrar om ett par timmar, traditionell julmat.
Elin hoppas på revbensspjäll, hon hade smakat sånna på skolans jullunch å tyckte dem var goda, själv äter jag icke revbensspjäll så det serveras icke här hemma ;-)
Ha en fin lördag dan före julafton, kram

#8 / / cecilia:

Folk är galna i trafiken, jaaa de håller jag med om!:D
Ha en riktigt fin jul<3

GOD JUL!

#9 / / NICOLE:

Har verkligen fått julkänsla nu under dagen, såå härligt :) God jul!

#10 / / Jessica Högberg:

Önskar även dej en fröjdefull jul❤❤❤

#11 / / JoJo:

det är rätt galet att det är julafton imorgon. årets bästa och mysigaste dag enligt mig :D

sv; ​ja weheartit har mycket fina inspobilder :) ja den sista är jättefin tycker jag också. tänk om man själv kunde ta så fina bilder och ha så fint hemma. haha :) usch vad jobbigt det måste vara att ha kronisk migrän :( har du provat botox för det? det gjorde en kollega till mig och det har hjälpt henne väldigt bra. det är det bästa för hennes migrän. hoppas att du har en fin lördag och att du är klar med allt inför den stora dagen imorgon. tänk att det redan är julafton då :D kram kram

#12 / / Karin B:

Ha en underbar jul!

#13 / / Louise:

Folk är helt galna med shoppingen nu ! :D

#14 / / Petra:

Tittar in och önskar dig en god jul,kram vännen

#15 / / Gabriella :

Såå mysigt med julbelysning och musik!!

#16 / / åsa i åsele:

Nu förstår jag vad Du menar med Loppi och flytt ;-) svar Nej verkligen inte utan jag har lyckats skriva fel bloggadress, kan hända beror det på min dator som börjat lägga av och tappa bokstäver, upptäcker jag inte det i tid blir det helt fel.

#17 / / NICOLE:

SV: tack snälla du och detsamma! Kramar

#18 / / Johanna Utterberg:

Ha en underbar jul nu! :) Kramar