North pole

 
Han dök upp i år igen den där snälla tomten… Vilken tur vi varit snälla hela året !! 
Ä L S K A R julen och älskar när hela familjen är samlad och man bara myser .
 
 
 
Hej underbara ni!
 
Hoppas ni hade en fröööjdefull julafton
Det hade vi här hos oss
Massa god mat, härligt sällskap och ja sen kom han ju och
Tomten var så snäll i år som vanligt och alla fick såå fina klappar: 
 
 
 
  
När jag va tomten igår hos jobbarkompisen o barn 
 
 
Njut av allt det härliga med julen. Den är ju till för n j u t a s så glöm inte det!
 
Nu ska jag krypa ner och hålla tummarna för att det blir en bra natt  
Ta nu  hand om er och ha  en riktigt fortsatt  God Jul! 
 
 
 
God fortsättning på julen önskar jag er!
Varma julkramar ♥ & 
All Kärlek ❤️
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / Julen / advent / jul
Taggar: Julinspiration / christmas / julen / snaphots / tomtar
#1 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Kul att få vara tomte 😍. Det är så uppskattat av barnen ❤️

#2 / / Sofia Werlin - mammaliv och hälsoliv:

Kul att få vara tomte 😍. Det är alltid uppskattat av både barn och vuxna ❤️🎅🏼

#3 / / NICOLE:

Så underbart :D God fortsättning!

#4 / / Ama de casa:

En härlig julafton alltså :-) Vi hade det också jättebra, även fast Tomten inte kom till oss... :-)
Ha en fin annandag!

#5 / / Linda:

Åh så mysigt :-D

#6 / / Eva`s blogg:

Härligt o visst är julen som du säger :) familjen o nära o kära klappar o mat härligt önskar dig en fin fortsättning vännen kram kram

#7 / / Netti Starby:

Så mysigt och god fortsättning! <3 Kramis

#8 / / åsa i åsele:

Oj. Huvva, så jobbigt med Din pappa *kramar om*, skönt Du kan träffa honom lite i alla fall... hur funkar kontakten med Din mor nu, har Du träffat henne oxå?
kram

#9 / / THERESA WILLIAMS:

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom, men jag är den typ som aldrig trodde att jag stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

#10 / / Louise:

Mysigt och god fortsättning ! :D

#11 / / Gabriella :

Åh så mysigt, fina tomtar!!

#12 / / Johanna Utterberg:

Låter mysigt och ja julen är ju så himla härligt, älskar den! :) God fortsättning!! Kram

#13 / / Pauline Hurtig:

jag har verkligen njutigt den här julen! så underbart! :D

#14 / / MALIN:

God fortsättning fina du! Kram

#15 / / Cecilia:

Såå mysigt!! :)