Hoppas tankarna stillar sej

 
I snapped a few pix on our hall today 
 
God fortsättning på er fina hjärtan 

Hoppas allt är väl med er och att ni haft en härlig dag!! 
En dag med lite ärenden och att vara med familjen  
 
 
mer jul ja ge mej mer jul ... 
Adolfson och Falks ni vet ...  ja har nog hört den 5 ggr idag men .. ja den håller än 
 
Sitter här och myser vid granen mörkt och tyst Då både maken och små skatterna lagt sej 
Tyst skönt.... då är det mamis egentid 
Ville få till ett litet inlägg i vartfall  innan ja hoppar i kojs 
Har lite ångest alltid då jag ska lägga mej nu så drar ut på det .....
 
Hur har ni det? 
 
 
 
 
I would like have  a new furniture 
 
Japp  så ska jag ha tag i en liten hög byrå som ska stå där stolen står.. vit naturligtvis eller målas om men vit såklart he he   ja det kommer va bättre o kunna ställa på eller lägga nycklar o såntdär .
 
 
Känner att jag är  varm i hjärtat och tacksam för allt fint jag har i mitt liv ♡
 
Hoppas tankarna stillar sej så jag kan sova lite i natt Drömmer mardrömmar utav alla tankar oxå och får inte till en bra sömn 
 
Ta nu  hand om er  och sov så gott     Önskar dig en riktigt, riktigt   B.R.A.   morgondag! 
                :)
Varma kramar & massor av kärlek! 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Det är jättebra att vara tacksam över det man har och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Ramona:

Varm kram till dig fina <3 Hade helt missat att det var så mycket runtom dig. Då förstår jag att det finns oro.

#3 / / MartinaOlsson:

sv; tack så mycket! ja det tror jag med :)

#4 / / åsa i åsele:

Jag minns ju hur jobbigt jag hade det då min far låg på sjukhuset å vi inte visste om han skulle överleva, för mig var allt stöd jag fick på bloggen en hjälp att orka, jag bloggade ju massa om det under den tiden.
Att inte kunna sova för tankarna som snor runt är jobbigt och påverkar ju både humör och måendet.
Men för Dig är det ju en helt annan sak, även om jag nu jämförde.
Joo den där Jag vill ha mer jul har spelats här under juldagarna :)
kram

#5 / / Jessica Högberg:

Hoppas du fick sova gott

#6 / / Eva`s blogg:

Tacksamhet är en fint ord, och visst är jag det över mina saker o mitt liv ...men hälsan är nr 1 <3 tack för du delade med dig av ditt oro till mig varm kram

#7 / / Ama de casa:

Vilken fin tomte! :-) Mer jul hör till mina favoriter också :-D

#8 / / MALIN:

Ni har det så himla fint hos er! Kram

#9 / / Byfideli:

Vad fint du har det<33

#10 / / Byfideli:

Vad fint du har det<33

#11 / / Byfideli:

Vad fint du har det<33

#12 / / Louise:

Hoppas du slapp mardrömmar!

#13 / / MALINDENISE:

Vad fint det är ! :D

#14 / / sarah :

fina saker

#15 / / NICOLE:

Det är bästa julsången :D hihi. Och den beskriver mig bra och vad jag tycker om julen , kram

#16 / / cecilia:

såå mycket fint! _:)

#17 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Tycker ni verkar ha det så himla mysigt hemma hos er! :)

#18 / / Linda:

Så himla fint ni har det! God fortsättning. Kramiz

#19 / / Ellen Gräntz:

sv: Åh men då vet jag var du håller hus också. Kul med någon som också bor i Jönköping :)

#20 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Hoppas att du fått sova ordentligt inatt fina du ❤️

#21 / / Pauline Hurtig:

blir alltid så inredningsinpererad här :D

#22 / / Gabriella :

Åh så fint du har det!!

#23 / / Petra Olsson:

Så fint du har det hos dig, jag minns att jag också hade mkt mardrömmar då min pappa låg på sjukhus och även en bra tid senare,usch det är inge skoj alls:( jag hade ätt så dålig kontakt med honom innan han blev sjuk och gick bort så det blev så mkt tankar och dåligt samvete.stor kram

#24 / / Jennifer:

Du har det så fint vännen :)