Det närmar sej

 
 idag tisdag 19:e december vilket betyder att det är 5 dagar kvar till vi vaknar och det är j.u.l.a.f.t.o.n.! Hur galet är inte det? I morgon bara 4 dagar kvar endast !!
 
Hur mår ni hjärtan ? Allt väl hos er ?
 Känner du julefrid eller bara stress?
 
I morgon ska jag försöka sätta lite fart med julklapparna här 
blir inte så många i år .. ha ha det säger ja jämt men nää det behövs inte alls 
 
I morgon lär bli en liten stressig dag i sej 
Olika slags besök och sen har minsta skatten jul spel i kyrkan vid 18 så ja morgon dagen lär gå i raket fart 
 
 
nu väntar sängen på  mej Zzzzz trött känner ja 
Och i sängen ligger lilla Bella och inväntar mami Hon sover alltid nere vid mina fötter på nätterna 
Otroligt måsta ja säga med mitt sparkande fram och tillbaka onda nätter 
 
 
 
Tack  till er för mysiga stunden ni va här inne hos mej och kikade  
Ha nu en god nattsömn och va rädda om er i morgon 
 
 sussa gott 
 kramar & Pussar 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad mysigt med kisse i sängen och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Go morgon, jag hoppas Du har kunnat sova.
Mysigt med julspel i kyrkan.
kram

#3 / / Eva`s blogg:

ja jag känner nog julefrid stressar inte alls, ska packa in paket, idag skall vi handla, lörd bakar jag o fred städar vi så allt är bra. Bara min dotter kommer hit sen är vi där på juldagen med dem små :) kramis

#4 / / MALINDENISE:

Gud vad mysig din säng ser ut!!

#5 / / Linda:

Gud så mysigt det ser ut!!

#6 / / Saga:

så fin säng!

#7 / / Tess:

Så mysigt det ser ut! :)

#8 / / Louise:

Sjukt att det snart är julafton! :O

#9 / / petra:

Så mysigt du har det och stressa inte nu,kram

#10 / / Kattis:

Så fint och mysigt det ser ut i ert sovrum och alltid lika gosigt när katterna vill sova brevid!:) Kram

Känner mest julefrid :D.
Helt galet 4 dagar kvar till jul :D

#12 / / Emelie Eriksson:

Åh så mysig säng!!

#13 / / Jessica Högberg:

Du kommer sova gott i den fina sängen i det fina sovrummet!!

#14 / / NICOLE:

Galet verkligen att det går så fort..

#15 / / Gabriella :

Helt sjukt att det snart är julafton!!

#16 / / Jennifer:

Helt sjukt så snabbt tiden går.. Nu är det inte många dagar kvar och de ger mig ångest då Cappe ska fira jul hos sin pappa i år :(