Bedroom snaps

 
From our BEDROOM today 
 
 
 
 
Hej hjärtan! 
 
Har ni haft en bra dag och kväll ?
Här  sitter  ja just nu och värmer mig med en liten glögg här i soffan.
Här i Casa  Weberskölds innan idag  låg vi tre st och myste en lång stund
Så härligt när de vill ligga där ifall jag vilar 
 
Vad har ni hittat på en dag som denna?
Maken har varit iväg på BANDY här idag så vi har haft en liten lat och cosy  dag och inte gjort så mycket 
Va på snabb fika hos Mia en sväng bara och sessorna ute med NEo 
 
   
I morgon är det 1 ADVENT Det ser vi fram emot . Och julskjyltning här i staden så vi får se i fall vi åker neråt på stan en sväng 
 
 Nu ska jag släcka mina tända ljus och krypa ner  mellan de vita innan ja somnar här. 
  
Var rädd om dig och glöm aldrig bort att du är värdefull
Natti natti så länge & på återseende!
Ta hand om er och fin morgon dag sötaste ni !!
 
Kramar & Kärlek!
 
Mias söta tomte 
Han glittrar lite oxå men ja syns ju inte här men sååå söt 
 
 
 
#1 / / Eva`s blogg:

Så mysigt vitt är underbart, låter som du får en fin advent gumman :) här med vi skall iväg ..skön 1 advent kramen <3

#2 / / Ama de casa:

Här ska vi alldeles strax börja plocka fram julen - all-in första advent :-)
Ha en fin första advent!

#3 / / Linnea Kinis:

så fint i sovrummet :)

sv: jag trampade snett förra söndagen så under veckan har foten varit blå och gjort ont om man springer. så därför har jag vilat från träning i veckan.

#4 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så mysigt, lugnt och skönt :-) ha en bra advent!

Så mysigt

#6 / / Netti Starby:

Vad mysigt och vilken söt snögubbe! :-D Kramis

#7 / / Cecilia:

såå mysigt!! :)

#8 / / Kattis:

Så mysigt inlägg, hoppas ni haft en minst lika mysig första advent också!☺ Kram ps. Jag gillar skarpt att er ena katt heter Stella!

#9 / / Jennifer:

Dröm sovrummet :D <3

#10 / / JoJo:

ert sovrum är såå fint! :D dröm ju! hoppas att du har en mysig första advent pinglan. kramar till dig <3

#11 / / Johanna Utterberg:

Så mysigt er sovrum ser ut och vara! :) Kramis

#12 / / NICOLE:

Så fint :D och mysigt med första advent! :D

#13 / / Karin Wikström:

Gud sä mysigt! Tror jag måste gå & lägga mig 😅

#14 / / Louise:

Ser så mysigt ut i erat sovrum :D

#15 / / Ellen Gräntz:

Så gott med glögg. :)

#16 / / Sussi:

En lat och cozy dag lät fantastiskt skönt. Det ska jag unna mig imorgon :) Kram