Vet ni va jag gör i morgon kväll ?

 
SUNDAYS VIBES ....
 
Tack allra finaste Ni……  För att ni kikar in idag igen ...
Ja blir bortskämd och när statestiken går uppåt Då blir man glad !
 
The rain is pouring down....
Solen lyckades precis pressa sig fram mellan molnen och DÄÄÄR kom regnet igen SUCK vilket jäkla väder  
Heeela dagen idag skit väder Tog sommaren slut ??
 
Vet ni va jag gör i morgon kväll ?
Jag ska börja jobb pröva efter ett halv år sjukskriven 
spännande att se hur det går med denna värk 
Men ja halv tid först nu 
Håll tummarna 
 
 
 
Kokar vatten med färsk ingefära, lime och en gnutta honung.
Inte alls dumt, faktiskt.
Har ont i halsen på kvällarna vill inte bli förkyld nu tack 
 
Ja idag har det varit chill dag här 
Gå i joggisar och bara mysa . fika lite, äta god mat , mysa i soffan ,Bara njutit av lugnet
Lite nya fransar har jag fått me idag så nu känner jag mej fin igen 
 
 
 
 
 
 gääääsp...  Läggdax mellan de två vita här .. 
 
Sov så gott när det är dax sötaste ni 
 
Önskar dej en magisk start på den nya vecka 
Ha en fin Måndag !!
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad kul att du ska börja jobba och hoppas att det kommer gå bra! Kramis

#2 / / Annelie:

VA,,, ska du börja jobba halvtid direkt,, att de inte börjar med 25 %. :-/
Men gudni,, har du varit hemma och varit sjukskriven i ett halvår redan..??

Jag verkligen OGILLAR dessa dagar när det är sol och regn om vartannat.... då är det bättre det står som spö i backen en hel dag och sedan att solen visar sig på sina bästa sida igen.
Jag tyckte jag både hörde och läste om att sommaren skulle komma tillbaks med buller och bång i augusti...
Hmm... vilket år då..??

Igår grillade vi vår middag,, vi hann PRECIS bli klara, så kom det en skur.

Visst äré underbart gött med dessa chill-dagar, sådana dagar har jag också, inte alltid jag ens går ur pyjamasen då.. *L*

Ha en jättefin dag och Lycka till på jobbet.... // Varma Kramar <3 Annelie

#3 / / Eva`s blogg:

Men det kan väl vara bra att börja jobba lite :) får jag fråga vad som gör att du är sjukskriven vännen?? hoppas det går bra för du har väl samma jobb som jag?? stor kram å lycka till kram kram

#4 / / Linda:

Hoppas att det går bra på jobbet :-D

#5 / / Mirre Sweetwords:

Hoppas att allt går bra och ha en bra måndag

#6 / / Johanna Utterberg:

Hoppas det går bra på jobbet ikväll, lycka till! :) Kram

#7 / / Mathildath:

Lycka till med jobbet!

#8 / / åsa i åsele:

Jag hoppas Du får en mjukstart och att Ditt knä å rygg ska hålla ihop å inte värka oavbrutet.
Skönt Du får börja med halvtid, kan ju vara bra att börja lugnt om man nu kan det i Ditt jobb.
Kanske Du får ha bilen å köra mellan Dina vårdtagare, kan ju bli kämpigt om Du ska gå eller cykla.

När börjar Dina flickor skolan?
Elin börjar på onsdag, inte klokt så fort detta sommarlov har gått.

kram

#9 / / My:

Hoppas det kommer gå bra på jobbet :) Låter inte alls kul med värk så hoppas du klarar dig undan den värsta :(

#10 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Spännande! Lycka till fina du <3

#11 / / Natalia:

Håller tummarna!

#12 / / Amanda:

Lycka till med jobbet<3

#13 / / Days by Johanna:

Håller tummarna för dig att det går bra och jobba.