Stay Tuned

 
 
 
 
 
Hey darlings!
 
Har du en fin helg?
Hoppas att allt är väl ??
 
kikar in här en kortis innan läggdax som alltid..
 
Ingen rolig dag i dag så ska vara kort här men ville bara kika in till er 
 
 
 Nu ropar John Blund på mig…zzz… så
Hoppar nu i min nya säng mellan de vita och hoppas  på en bättre morgon dag 
 
Vi hörs, och ta hand om er
  sweet dreams and stay tuned!
 på återseende!
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Annelie:

Igår lördag var en riktigt TRÅKIG jävla usel dag... hoppas vid min gode... att denna dag blir bättre.

Ha en jättefin söndag min vän.. // Kramar om Annelie

#2 / / MALIN:

Ser härligt ut! Där hade jag velat ligga och njuta av solen :) Kram

#3 / / elin:

Så fina blommor!<3

#4 / / Linnea Kinis:

hoppas du sovit gott :)

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Trist att du haft en dålig dag, hoppas dagen blir bättre :)

#6 / / Netti Starby:

Hoppas att du får en bättre dag idag! Kramis

#7 / / Kattis:

Har en helg full av regn men annars rätt så bra...känns dock mindre bra att jag ska börja jobba igen imorron...lite söndagsångest kan jag väl säga!:P Kram

#8 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Ha en fin söndag fina du <3

#9 / / Johanna Utterberg:

Hoppas du har en fin söndag! :) Kram

#10 / / Eva`s blogg:

Jobb jobb jobb så har det sett ut hos mig he he hoppas du har det mysigt kramis

#11 / / Gabriella :

Åh såå fint!!

#12 / / Petra Olsson:

Så härligt , hoppas du sov gott.kramar

#13 / / Liene Svärd:

sv: Precis. Den här veckan gick jag och plockade blåbär i skogen så då blev det blåbärspaj istället vilken är min favorit.

Fina bilder :)