Men VARFÖR ? Blir arg ...

 
 
 idag t.i.s.d.a.g., en  ganska regngrå sådan, och jag känner mig sååå  gnällig på detta väder 
 
 
Heeej mina hjärtan ! 
 
Har ni det bra hos er ? Har ni haft en fin Tisdag? 
Här har vi haft en ledig make att tillbringa dagen med 
inte dumt alls 
Blir på bra humör utav bara älsklingen 
Vi hämtade skatterna och åkte iväg på lite mat ute Blev så mysig stund bara vi 
 
Men VARÖFÖR jag blir så arg.... 
Ja och därför måste jag BE OM URSÄKT fast ja inte riktigt VET varför ?? 
Jag har en i kryssad ruta där det står ALLA FÅR KOMMENTERA och ändå minst hälften utav er som brukar skriva en liten rad finns inte här och några har skrivit på ett annat inlägg DET GÅR INTE att kommentera!?? 
 
Alltså jag blir så arg och på dåligt humör och ja har skrivit till blogg.se och frågat och hoppas det hör av sej och fixar felet 
Jag blir  lite rädd att ni ska tappa gnistan av att besöka mej 
Ska säga till er.. 
DET ÄR FÖR ERA FINA KOMMENTARER O TILLROP som jag fortsätter och de som gör mej så glad av altt sött och peppande alltid så ja fortsätt gärna och hoppas att de rättar till felet 
 
Kort inlägg på denna här som nu ändå lugnat ner mej lite 
 
Önskar dig en dag fylld av positiv energi, lyckliga stunder & glädje
 
Nu kryper jag ner här för idag 
STORA KRAMEN TILL ER FINASTE NI 
 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad tråkigt att det blir sådär med kommentarerna och jag förstår att du blir arg! Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Fokusera på det braiga :) kram

#3 / / Annelie:

God Morgon,,, tråkigt när en blogg strular, därför jag bytte bort bloggplatsen.se.
Jag gillade annars den bloggportalen mycket, men den stod och tuggade i evigheter i slutet.

Vi hade en strålande soliga varm dag igår,, så det var shortsväder. Men, idag är det igenmulet. :-(
Härligt att åka ut och äta,,, det är hög mysfaktor för mig.

Ha nu en bra onsdag och hoppas att du får rätsida på detta med dina kommentarer... // Kramar Annelie

#4 / / Johanna Utterberg:

Hoppas det löser sig med kommentarerna, inte roligt när det är problem! Ha en fin onsdag nu! Kram

#5 / / Dixi Wonderland:

Jag har inte haft några problem med att kommentera :) Har du kollat ifall dom som har problem är från samma bloggportal eller om de använder samma webbläsare? Kanske har något med det att göra :)

#6 / / Sandra:

Jag försökte kommentera igår men det gick inte :/ så irriterande när det strular! Men hoppas det fungerar nu? Kramis <3

#7 / / Days by Johanna:

inga problem och kommentera här inte... var bara ett som inte gick för ett tag sedan, då tar man bara ett annat hihi..

Hoppas du får bukt med det.

#8 / / Test:

Test

#9 / / Petra:

Ja surt e det 💕☺️Försökte kommentera igår ,kramar

#10 / / Kattis:

Så härligt att din älskling får dig på så bra humör trots en regnig dag och strul med bloggen. Har också märkt ibland att det strular med bloggen men har ännu inte orkat fråga blogg.se om det!☺ Hoppas ditt strul har löst sig nu! Kram

#11 / / Heléna:

Nu verkar det fungera igen :D Klart vi inte försvinner här ifrån bara för att det strular med kommentarsfältet :D Hoppas du får en underbar fortsättning på kvällen fina vännen <3 Kramar <3

#12 / / Amanda:

Så jobbigt med strul hoppas att det löser sig!

#13 / / Pauline Hurtig:

så tråkigt när det tjorvar så där :(

#14 / / åsa i åsele:

Go morgon min fina <3
Sitter här å fryser, trots sol utanför fönstret, Elin sa tidigare innan hon cyklade i väg till skolan att jag kunde inte frysa för vi har + 22 grader inomhus... jo men visst, jag fryser ändå.
Klart Du får klaga över bloggen, självklart. Att det inte funkar är irriterande.
När ska Du börja jobba, vad sa läkaren om Din rygg, ska dem åtgärda det oxå?
Alltid skoj att träffa vänner som ger energi.
kram