Jag längtar efter ett vanligt liv

 
Söndagar alltså… såååå underbart skönt att ligga kvar länge i sängen utan dåligt samvete…
Älskar att sova länge ... 
 
Kände mej inte pigg idag tog två alvedon och kröp ner igen och somnade om 
Så i dag sov vi länge och idag  va  vi hemma  .. i regnet ...  och bara chillade. Loooovely! 
 
Allt väl hos er idag finisar?? 
 
 
 
 
Snart köps mera färg att måla färdigt staketet då ska vi m¨la färdigt möblerna.. jag lovar .... 
 
Näpp såhär fin är inte blomman längre utan som den såg ut på bordet 
Den glömdes bort att vattna och ja... tyvärr ,, kanske de kommer igen he he 
 
 
 
Skatterna låg i studsmattan myste och hade lite chill 
Sen kom regnet igen .... suck .... 
Alltså snart måste vi reklamera Augusti oxå ju fy bubblan vilket väder regn hela dagen mest idag 
 ruggit när vi va på  baksidan så nä inget mysigt att mysa där ens 
 
Har haft feber oxå idag frågar mej inte vart i från det kommer men vaknade i natt och kände det 
Så kanske därför jag känt mej o lustig oxå idag 
 
 
 
 
Lånade denna utav min vän ÅSa för jo det är så jag ofta känner mej 
Ett vanligt liv UTAN smärta var dag Ett liv att vara pigg i , att orka göra saker var dag , Att vara vanlig ... 
Fixa vardagen , jobba , ta hand om familjen och alla måsten ....Sån vill jag va ,, vanliga sysslor i ett vanligt liv ..
Snälla Jag vill Inte ha ont mera nån stans  Önska önska önska ..... 
 
Nu mina vänner tar jag en varm kopp te till . sätter mej i hörnet på soffan med min goa morgonrock om 
antingen det är sommar eller inte för idag fryser jag såååå   Passar mig som är riktigt trött…zzz…och söndags-slö helt perfekt
 
vi hörs hjärtan 

All Kärlek ❤️

 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget! 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: baksidan / utemöbler / uteplats
#1 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt att du känner så och hoppas att du kryar på dig snart! <3 Kramis

#2 / / Jennifer:

Önskar så att du kunde det <3

Svar: Nej Mr H är bara en vän :) Så Mr R och Mr H har inte samma innebörd i mitt liv :P Hmm skumt :( Det hade jag, hoppas du med haft det vännen! kram

#3 / / Sussi:

Jag hoppas verkligen din önskan slår in..
Vädret har verkligen varit olika. i landet Vi har haft ett torrt och rätt så bra både juli och hittills i Augusti. I helgen regnade det dock lite men det behövdes. Hoppas resten av augusti bjuder på fint väder hos er. Kram

#4 / / Linda:

Att sova är det bäääästa jag vet :-D

#5 / / Anonym:

Ja så skulle jag med vilja ha det ett vanligt liv utan värk och smärta varje dag.😢

Svar: ja <3 <3 :( <3
Ullie Webersköld

#6 / / Johanna Utterberg:

Skönt och sova länge, men tråkigt med regn! :( Kram

#7 / / Eva`s blogg:

Fint du har det på altanen :) ja du ett liv utan smärta vore toppen ..vem vill inte ha det? nu blir det träning här & sen dusch o mat o jobb ha det gott sötnos o va rädd om dig <3

#8 / / åsa i åsele:

Ja tack, ett vanligt liv vore helt underbart.

Vädret ja... meen Du, igår hade vi faktiskt en regnfri dag :) + 12 grader varmt och blåsigt, men inte regn, alltid något ;-)

kram

#9 / / MoaKandelin:

Hoppas du kryar på dig snart!

#10 / / Asylmamma:

Jag önskar också att du ska få leva ett vanligt smärtfritt liv ❤️

#11 / / Sandra:

Men åh så jobbigt vackra du :/ önskar du kunde må bra <3<3<3 styrkekramar till dig

#12 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag önskar åt dig också, att du ska bli fri från smärtan och ha ett vanligt liv <3 Jag vill också ha ett vanligt liv, fast mitt är "ovanligt" på andra sätt än ditt.

sv: Jag är inte särskilt förtjust i sötpotatis och kryddar ofta mina rejält med chiliflakes eller cayennepeppar eller spiskummin och svartpeppar. Men Erik är förtjust i det, så vi har ofta sådana hemma och det är dumt att slänga :)

#13 / / Pauline Hurtig:

så jobbigt :(

#14 / / Days by Johanna:

usch trist med feber, hoppas den försvinner fooort!

#15 / / My:

Vi hade också världens höst-känsla igår med en svinkall morgon! Dock blev det ganska varmt på dagen så vi fick lite sommarkänsla igen!

Åh fy :/. Men härlig bild där på studsmattan :D

#17 / / Linnea Kinis:

skönt med chill-söndagar :)

#18 / / PhotoJelly:

Älskar också söndagar! Bara mysa och ta det lugnt utan press och speciella planer :)

#19 / / Gabriella :

Krya på dig!!