Harmoni ute

 
Here´s some more photos  
 
Hej mina raringar!
 
En heeeelt underbar dag 
 vilket väder!! Hur underbart som helst ju.!!  så himla nice ute. 
 
Idag har solen varit här Nästan hela dagen och varmt 25 gr. Härligt!! 
Allt väl hos dej  ? .
 
 Så skönt att sommaren kom tillbaka. Bara lite till nu i Augusti snälla 
Blev lite hysterisk här då det kom gula löv och det faktiskt luktade höst 
Men idag va den här igen och vi har myst ute istort sett hela dagen 
 
 
Alltså sooom blommorna växer här då 
Så vackra 
 
 
 
 
 
Önskar er en häääääärlig kväll vad ni än gör
och N.j.u.t. din kväll min fina
 
NaTti KrAmAr!!
SwEeT dReAMS! 
 
 
 
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget! 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: framsidan / sommar / uteplats
#1 / / My:

Såå mysigt :)

#2 / / Linda:

SÅ fint du har det!!

#3 / / MoaKandelin:

Älskar lyktan!

#4 / / Felicia:

så fint

#5 / / Netti Starby:

Igår var vädret så himla underbart och du får ha en fin dag! :-D Kramis

#6 / / Alva Berg:

Så fint! kramar<33

Svar: Hej Alva hade du en blogg ja kom inte in på nån länk till dej kram o tack för din kommentar ullie
Ullie Webersköld

#7 / / Amanda:

Vilken mysig plats<3

#8 / / Alice Lindström:

Vad fint!

#9 / / åsa i åsele:

Här har vi haft en hyfsad dag med sol å lite regn, ja vi har ju typ aldrig en dag utan regn.

Vi har ätit hos mina föräldrar, umgåtts med 08a syster å hennes flickor.

Trött å värk, gnäller gör jag dessutom ;-)

kram

Alltså lyckan där igår med vädret :D. Som jag nöjt :D. Men idag hade vi skitväder här igen :(

#11 / / Alva Berg:

Hoppsan, se om det funkar nu:) Många kramar<33
http://finest.se/alvaberg/