Gnäll fröken är här idag så nä om ni vill sluta läsa gör det nu

 
 
Vilken dag är det idag??? Den frågan tror jag att jag ställt typ 150 gånger  minst senaste tiden för när det är sommarlov och semester så flyter verkligen dagarna ihop och jag har svårt att hålla koll. Precis som ja gnällt om det sista  Men idag vet jag i alla fall att det är måndag  Ny vecka nya möjligheter. 
Har ni börjat komma tillbaka till verkligenheten eller är det mitt i semestern ännu? 
Här är skatterna och jag hemma tills den 21 Då börjar allvaret igen 
 
Solen är här lite till och från idag men vi har inne dag med en del fixande som alltid och tvättmaskinen den går 
Skulle jag mot förmodan säga: ja damsuger hela soffan utan kuddar skulle ni sägea men gud.. så nä det säger ja inte . Usch vilket måste !! 
 
 
 
 
 
Gnäll fröken är här idag så nä om ni vill sluta läsa gör det nu 
Ont till tusen i kroppen och detta knä.... 
Usch idag igen har jag haft kontakt med sköterska på ortopeden men ja problemet kvarstår och min läkare har sem tills sista Aug suck ... 
Ja har så ont och ja han sa ju det mot förmodan inte skulle bli bra ändå så NEJ det är INTE bra och kommer nog inte bli innan vi byter ut hela knät Snacka om DEPPIG och gå in i väggen !!!! 
Alltså ja orkar verkligen inte!! 
Jag trodde ju det skulle bli bättre efter denna op men idag när vi läste en annan skrivelse utav läkaren Där har han skrivit patienten kommer förmodligen bara att byta ut hela knät inget annat kommer hjälpa !! VA?? 
Varför skulle ja då genom gå denna op ?? Suck GNÄLL 
Så ja ni förtår kankse mitt DEPP 
Men ja kommer börja jobba som bestämt så får vi se hur allt går Bättre och försöka 
 
Usch nog me gnäll på denna fru här ... 
Önskar dig en fantastisk start på veckan och hoppas att även din dag blir fylld av solsken!
 
 
 
 
PUSSAR & KRAMAR & KÄRLEK 
 
 
#1 / / Sandra:

Åh din stackare :( så jobbigt att du har så ont & tråkigt att läkaren är på semester :( förstår att du skriver som du gör, och gnälla gör du faktiskt helt rätt i när du har så ont :( tycker synd om dig, skickar styrkekramar, <3

#2 / / Biggeros:

Tråkigt att inte operationen inte var till någon nytta och du har fortfarande ont😢😢
Verkligen deppigt!!
Jag har även problem att hålla reda på dagarna vännen// kram

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Fyfan, stackare. Men gud, om hen redan visste att du förmodligen behövde byta hela knät hade hen väl kunnat göra DEN operationen istället..!?

#4 / / Gabriella :

Jag blandar också ihop alla dagarna. Hoppas att det blir bättre!! :(

#5 / / Annelie:

Förstår verkligen ditt "gnäll" när du har läst vad han skrivit... där skulle jag också ha tyckt likadant som du,, men visst han TRODDE väl att denna operation skulle kunna hjälpa dig,,, och när han nu hör att den INTE gjort det,, ja då finns det ju inget annat alternativ. *stackare*
Å du.. vi MÅSTE få gnälla av oss ibland.

Stora Varma Soliga Kramar från södern.. // Annelie <3

#6 / / Linnea Kinis:

ja man blir lätt dagvild när det är sommar och semester!

#7 / / MALIN:

Ni har det så himla fint! Älskar cement-krukan! Kram

#8 / / Asylmamma:

Men fy! Hoppas att du får ordning på ditt knä snart❤️ Och jag tycker att man faktiskt får klaga om man har så ont! Kram till dig

#9 / / Mirre Sweetwords:

Ja låter ju knasigt, utsätta dig för mer än som behövs

#10 / / Johanna Utterberg:

Vad jobbigt att du har så ont :( Kram

#11 / / jannice:

Var kommer betongkrukan ifrån?=)