Fyller den med Positiv Energi

 
 
With flowers in my home.........It makes me feel so good

HAPPY NEW WEEK !!
Hej min vän. Allt väl?
Och tänk- det här är sista veckan i augusti för på fredag gör September sin entré. Hur galet är inte det?  Det är verkligen ingen klyscha att tiden flyger… i alla fall inte om du frågar mig… !
 
 
 
Skolan rullar i varfall på här . Men idag har  lilla Losan felicia varit hemma och ledig idag så lite mamma dotter häng har vi haft 
Inget speciellt idag faktiskt men ändå mysa hemma och skrota tillsammans Härligt!! 
 
 
Mitt lilla hjärta _ Mamma och pappas älskling som vi är så stolta över 
Men ja så är det väl för alla föräldrar men det Bästa vi har är de ....
 
 
 de blommar SÅ vackert 
 
 
Mannen min är ledig i morgon vi får se vad vi hittar på för skoj 
 
Och så bjuder jag på  en DAGENS     ja middag då alltså he he ingen outfit här 
bara dagen middag Hemma kebab som va mumms 
 
 
Nu fångar vi den här  veckan och fyller den med positiv energi! 
Må så gott nu då hjärtan så hörs vi väl i morgon igen ?? 
 
Nu ska jag krypa ner hos min älskling mellan de vita
Hoppas på bättre sömn inatt den är så dålig just nu igen 
 
ALL KÄRLEK