Ett fasligt pipande Ett fasligt sjåå

 
 
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
Hej hej söta ni Allt väl idag? 
 
 
TusenTack raraste ni för alla Krya-på-om migränen 
Det är väl typ 4 dagen här nu med huvudvärk blääää 
Jag får ju migrän ibland (inte jätteofta) men det lustiga är att jag glömmer liksom bort de första kännetecknena från gång till gång och undrar nästan vid varje återfall av det är för konstigt fel eftersom jag mår illa och känner mig yr och tung i huvudet helt plötsligt?! Sen så kommer megahuvudvärken och då blir det ahaupplevelse istället, usch och fy. Jag är ju inte ensam om denna jobbiga åkomma, tycker synd om er som drabbas ofta, och det verkar ju nästan höra till när man är mamma Eller åtminstone tror ja att mitt hör ihop med PMS 
Ja tar p-spruta ( så nu vet ni det he h e) men ja skit migränen som inte ska finnas den kommer som ett brev på posten ändå 
Ja ja nog me gnäll om det man inte kan rå över... 
 
Vi åkte iväg en liten runda idag när det va lite sol 
En del ärenden när maken va ledig ( efter helg jobb ) och sen gick vi längsstranden och åt glass och myste 
 
 
 
 
Barfota barn 
Jodå de va ju tvugna att doppa fötterna i vattnet men ja de tyckte faktiskt att det va för kallt 
 
 
 
 
 
Det va ett falsigt pipande på dessa små söta dunbollar 10 st va de  faktiskt Ett fasligt sjåå för denna lilla mamma med alla små som kom springande och pipande överallt 
 
 
 
 
 
Ja det va alltså 23 gr men då solen går i moln va det inte lika skönt längre så vi tog faktiskt lite längre kläder i dag och frös ändå då solen gick i moln 
 
 
 
 
Ett litet glas såhär på kvällskvisten maken klipper gräset och ja... jag ..... gör inget mer än sipprar detta kalla goda
Bra jobb fördelning eller hur??  
 
 
 
 
Sitter här och njuter medans solen går ner mellan trädtopparna 
Idag blev en härlig sommarkväll  ändå 
SKÅL 
 
 
 
 
Hoppas att ni kikar in snart igen  och att ni fått en fin start på veckan
Sov så gott nu då raringar 
 
 vi ses snaart igen finingar!
♥ KrAmAr & kÄrLeK! ♥
 
 
Publicerat i Allmänt / familjen
Taggar: baksidan / familjen / migrän / promenad
#1 / / Asylmamma:

Åh så jobbigt med migrän!! Er promenad såg väldigt mysig ut där längs vattnet och med fåglarna 💕

#2 / / Sandra SG:

sv: tack så jätte mycket! Ja jag tror en liten kudde kan vara bra, men vi får helt enkelt se vad Milla tycker om kudden :D

#3 / / Kattis:

Ja migrän är inge kul!😔 Men så mysigt med en glasspromenad längst stranden dock bland de gulliga dunbollarna!😀

sv: Haha ja, jag är lätt på! Vi reklamerar juli som den sämsta sommarmånaden någonsin tycker jag!!!

Kram

#4 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt att din migrän håller i så himla länge. Härlig promenad ni tog och så söta dunbollar ni träffade på! :-D Kramis

#5 / / Jennifer:

Så härliga bilder :D

#6 / / MALIN:

Vilka härliga bilder :) Ha en fortsatt fin tisdag! Kram

#7 / / Johanna Utterberg:

Huh stackare för migrän, låter inte alls kul :( Kram

#8 / / Days by Johanna:

usch trist med migrän. hoppas den släppt nu

#9 / / JoJo:

usch det är aldrig kul med migrän :( så söta andungar! :) kram på dig <3

#10 / / Linnea Kinis:

jobbigt att ha så mycket huvudvärk/migrän :/

#11 / / Gabriella :

Fina bilder!!

#12 / / Ida:

Söta änder :)

#13 / / My:

Usch och fy!! Jag är lyckligt lottad som väldigt sällan får huvudvärk och har aldrig haft migrän. Får hoppas att jag slipper det i fortsättningen!

#14 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag ska snart byta preventivmedel då jag inte längre trivs med p-staven som jag nu haft i... kan det vara 8 år ungefär. Hur gillar du p-spruta? Måste man åka iväg för att ta den eller kan man hämta ut på recept och ta på sig själv?

#15 / / Amanda:

Super härliga bilder<3

Så där har jag det också :(. Det är hemskt med hormonell migrän. Får det alltid i samband med mens och vid ägglossning så börjar jag må illa. Ganska intressant, den tiden när man borde vara som mest sugen mår jag som mest illa, kanske bästa p-medlet man kan ha ;)

#17 / / Annelie:

Jag har aldrig haft migrän *som tur är*, men jag förstår det är fruktansvärda smärtor.
Jag TRODDE ett tag jag hade det,, hade sådan huvudvärk så de har röntgat skallen och gick genom ordentligt. De och jag var rädd för en tumör i skallen, som TUR var det inte det.. *phuu*

Gött i alla fall vännen, att du vart lite bättre så du kunde komma hemifrån en liten stund.
Hihi, jag tycker du och maken har en bra arbetsfördelning.

Ha det bäst och sköt om dig.. // Kramar Annelie