Dumma mej

Happy Weekend  till er alla!
Hej hjärtan! 
 
 
Hoppas er helg varit bra såhär långt 
Idag har dagen gått väldigt fort . 
Vi hann inte så mycket på förmiddagen och sen bara göra oss i ordning 
 
 
 För det va ju idag som vi skulle gå på  B I O  såå mysigt 
Sess skatterna och mami va det . pappa maken jobbar helg och prinsen aldrig på barn film 
 
 
 
 
Sötfian 
 
    ♥♥♥
 
Jodå en stund hade vi "lilla grinfröken"  med oss på bussen tur det gick över
Men söt det är hon ALLTID  ❤️ 
 
 
 
I dag skulle vi på BIO vi gick på Dumma mej 3 
 
Tom mami kom me på bild  ( på toan ja där fick hon stå ha ha guuud ) 
 
 
 
Dessa UNDERBARINGAR jag säger bara Det! 
Så vackra  ❤️  ❤️  
 
 
 
 
Så va bion igång om den va bra?? 
Jo men det tyckte vi faktiskt 
 
 
 
 
 
På återseende
Önskar dig den allra bästa  Söndagen! 
 

PUSS så länge!

GoDnAtTkRaMaR!
 
 
Publicerat i Allmänt / skatterna
Taggar: bio / sessorna / skatterna
#1 / / Ida:

Så mysigt med bio :)

#2 / / Anonym:

Så fina är dem

Svar: Tusen Tack rara du kram
Ullie Webersköld

#3 / / Linda:

Gud så mysigt med bio :-D

#4 / / Mirre Sweetwords:

Vad mysigt att gå på bio tillsammans, =D

#5 / / Linnea Kinis:

mysigt med bio! dom filmerna är ju roliga :)

#6 / / Eva`s blogg:

så roligt att göra saker tillsammans o fina är ni alla 3 hoppas du får en fin söndag oxå juuu kram kram

#7 / / Johanna Utterberg:

Åh så härliga bilder och vad kul med bio! :) Kram

#8 / / åsa i åsele:

För det första så händer det inget då jag trycker på hjärtat, det stod på 1 å det står på 1, vet inte varför... om det är mig det är fel på ;-)

För det andra jo jag har ju sett bilder på Din karl, men aldrig tänkt på att han var så lång, tror han aldrig stått rakt upp å ner på nån bild utan bara typ halvfigur :)

För det tredje nej jag har icke facebook.

Hm var det nått mer tro... aa Du får påminna mig :)

Kul med bio då det är en film som faktiskt funkar även då man inte är ett barn ;-)

Jag har ju nästan tänkt gå med Elin på bio då Bilar 3 kommer... lär ju bli nån gång i september/oktober tidigast då vår bio sköts av ideella krafter, IOGT står som ägare.

Igår regnade det hela dan, jag var knappt utanför dörren, eller jo jag var ut med bilen tre gånger men nä inga promenader. Så jäkla less. Idag regnar det inte än... + 12 grader så det är ju svinkallt.

I eftermiddag kommer C & R med "sista" flyttlasset, de har i princip tömt lägenheten nu, R börjar jobba i Dorotea i morgon, nu är det dock strul med lägenheten så vi vet inte om de får flytta in 1 september.

kram

#9 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Vad mysigt! Och fina du <3

#10 / / Annelie:

Åååå... bio var år och dagar sedan jag var på... :-/
Vilken fin bild på "grin-fröken",,, otroligt vacker profilbild,,,, du har jättefina döttrar.
Skoj att "se" dig igen..
Härligt att göra något sådant tillsammans, för snart vill inte döttrarna göra så mycket med mamma, då äré bara kompisar som gäller.

Ha nu en riktigt mysig måndag... // Kramen Annelie

#11 / / Netti Starby:

Vad mysigt med bio och jag vill också se dumma mig 3! :-D Kramis

#12 / / Kattis:

Härligt att ni gillade den, tyckte dumma mej 3 var riktigt rolig!😀
sv: Men taskig vän som åker till Cypern utan dig när hon lovat...hade jag inte redan åkt så hade du fått följa med i min väska!😉
Kram

#13 / / Norahsmamma:

Mysigt med bio:) Fina bilder.

#14 / / Lisa Karlberg:

Den filmen vill jag också se! Undra om jag kan dra med mig femåringen? 😜 som ursäkt liksom.

#15 / / Natalia:

Så fina tjejer!

#16 / / Days by Johanna:

Härligt med bio! :)

#17 / / Gabriella :

Mysigt med bio!!

#18 / / Petra Olsson:

Så mysigt med bio med fina tjejerna, mina vill också se dumma mej. kramar

#19 / / Asylmamma:

Vad mysigt att gå på bio tillsammans! Och jättefin bild på dig😘

#20 / / Pauline Hurtig:

vad mysigt med bio!

#21 / / Amanda:

Så mysigt med bio!<3

#22 / / Liene Svärd:

sv: Ja det är väl nåt speciellt med fåglar :)
Mysigt med bio.

#23 / / R E V O L T E N:

Älskar detta inlägg!! Alltså tror det är första gången jag ser dina barn. OCh det kändes verkligen som att man kom närmare dig och ditt liv. Vad fina ni är allihopa! Och vilken tur att den minsta inte va så sur länge haha.