Det luktade

 
From our BEDROOM today 
 
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
Japp nu sitter hon här igen i soffhörnet . invirad sin goaste morgonrock gose tofflor och ny duschad
 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
Allt väl hos er? Har ni en fin sommar??
 
Ska säga idag har vi haft sol men knappa 17 grader Alltså Det LUKTADE höst ute ..... 
Blev det ingen mera sommar ??
Underbaraste SOLEN Så lycklig jag är att den är här.. Den gör mej så glad och jag bara suger åt mej alla vitaminer och ljussånt behöver jag verkligen nu 
Det va ritktigt skönt i lä i solen idag men luften är så kall 
 
Idag har jag varit på kaffe hos min ursöta granne  Tack fina du  J.
Härligt med lite fikadater sånt gillar ju ja mysa tjöta och va 
 
 
 Och så en snabbis hos goa svärmor på fika 
Ett evigt fikande idag 
 
 
Sen ett skol Samtal  ( introduktionssamtal ) med Ebbas lärare idag inför terminen i nya skolan 
det blir nog bra dethär 
 
 
 
 
Här i Casa  Weberskölds innan idag  Sess skatten  Felicia losan i vår säng med   kissen SKRÅLLAN 
 
 
 
 
 
 
 
Sov dåligt i natt så ska försöka somna nu 
Fin morgondag sötaste ni
 
L O V E  =   K Ä R L E K 
 
Yeeey 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad mysigt att ni fikade i det vackra vädrets och jag håller med om att det luktar höst! :-D Kramis

#2 / / Annelie:

Jag tycker också det har börjat med den högre höstluften ute.
Fast nu ska jag inte klaga,, vi har haft riktigt fina dagar och regn ett par nätter (då kvittar det), har marknad till helgen och då lovar de också FINT väder.. *me like*

Härligt med TVÅ fika-dejter... :-D

Ha nu en riktigt FIN onsdag kära du.. // Kramen Annelie

#3 / / åsa i åsele:

Å Yes nu är det höst, ja det gick liksom fort att den obefintliga sommaren försvann.

Tänkte på en sak, då jag/vi har sovrum på övre plan dit typ ingen blir inbjuden så bäddar jag aldrig sängen...
jag funderar på att skylla på att det sägs att eventuella kvalster som trivs i sängvärmen försvinner då man icke bäddar in dem ;-) men det beror ju på ren lathet, varför orka liksom :)

kram

#4 / / Linda:

Ja men det verkar inte bli bättre, hösten är nog här helt enkelt!
Dock har vi blivit lovade 30+ till helgen här nere i Tyskland, håller tummar & tår!

#5 / / Annasfotnoter:

Ja tyvärr så är nog hösten här. Idag fick fingervantarna följa med till skolan. Det känns rekordtidigt!
Kram

#6 / / Linnea Kinis:

vi hade 7 grader imorse, och nu har vi 9 grader. så höst, oja!

#7 / / Amandaa:

Så fint ni har det<3

#8 / / Jessica Högberg:

Hoppas du fick sova gott efter massa mysfika!

#9 / / Mirre Sweetwords:

Underbart med lite höstfeeling =D

#10 / / My:

Det brukar ju kunna vara så fint i slutet av augusti men nu är det bara höstkänning :(
Sååå mysigt sovrum!!

#11 / / Johanna Utterberg:

Tycker det är underbart när det luktar höst ute!! :) Så friskt! Kram

#12 / / MALIN:

Hoppas det dröjer länge innan hösten kommer! Är inte riktigt redo att släppa sommaren än! Kram

#13 / / sarah :

aaa jag med =) aa da hon fick massa fint

#14 / / Natalia:

Underbara bilder :D

#15 / / Alva Berg:

Underbara solen! och fina bilder, kramar<3

#16 / / Pauline Hurtig:

mysigt! ja det har verkligen blivit höstigt!

#17 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Imorse hade vi knappt 9 grader när jag körde till jobb, rena höstvädret :-/

#18 / / Asylmamma:

Hoppas du får sova bättre ikväll! Och jag tycker det är helt rätt att fika hela dagen ❤️

#19 / / MALIN:

Svar: Haha men ja, precis! Har dock inte tid att sola för jag jobbar hela tiden.... Kram

#20 / / Ida:

Tycker de är härligt med hösten! :D

#21 / / Tessochlex :

Ja lite höst doftar det allt, och en sommar som aldrig riktigt kom. Vilket underbart sovrum 💕

#22 / / Cecilia:

ÅÅ vad fint sovrum! :)