verkligen en underskattad

 
 
Ägg med mini kaviar 
 
 
 
kokt ägg & Kalles +  en kopp 
Det är ju så gott, hade nästan glömt bort.Det är verkligen en underskattad frukost 
 

Ha nu en alldelens u.n.d.e.r.b.a.r. onsdag och fyll dagen med sånt som gör dig lycklig:)

Kramar & Kärlek!

 

 

 
#1 / / Sussi:

Älskar hårdkokt ägg med Kalles kaviar. Väldigt viktigt att det är Kalles, annars smakar det inte alls lika gott!
Åt två ägg med kaviar till frukost i morse. Mycket gott :) Kram

#2 / / Biggeros:

Åh, så gott med äggamacka med kaviar!!!

Mysigt :)

#4 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så gott med ägg :)

#5 / / Johanna Utterberg:

Det är verkligen såååå gott! :) Hoppas du har en fin dag! Kram

#6 / / åsa i åsele:

Ha ha så kul Du är <3 <3 här äter ingen annan än jag kaviar å jag väljer helt klart bort Kalles då jag tycker den smakar menlöst ;-) jag brukar ibland lyxa till å köpa Ejderns kaviar https://abba.se/produkter/pa-mackan/ejdern-kaviar-orokt

Här har vi omväxlande sol, regn, snö och hagel ihop med blåst.
Inget väder som lockar till utomhusvistelse.

Jag å Elin har varit ner till mina föräldrar/morfar & mormor efter det Elin slutade skolan.

Nu snart dax att fixa dagens middag... korv å potatis ;-) orkar inte tänka ut nå roligare å joo Elin gillar ju detta :)

Jag hoppas Din onsdag är bra, kram


Har Du hört något från läkare/sjukvården om Din remiss?

På tisdag 2 maj ska J till Umeå Sjukhus å göra smärtblockad.

#7 / / Kattis:

Ååh ägg- och kaviarmacka...så länge sen och sååå gott! Den frukosten hade jag inte tackat nej till!:D Hoppas din onsdag är super!! Kram

#8 / / ISA:

blev galet sugen på ägg nu!! så gott!

#9 / / Mirre - Sweetwords:

Oh så gott

#10 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser verkligen underbart ut, men jag fåååååår inte i mig det för jag tycker bara inte om det. Sååå otäckt, haha >.<

Men det ser ljuvligt ut så det förslår :D

#11 / / Liv Ringström:

Haha åh dom är ju så söta dom där små tuberna, min lillebror var galen i kaviar som liten och hade ett helt gäng minituber han satt och tutta i sig.

#12 / / JoJo:

den där frukosten ser ju jättegod ut! :D hoppas du har haft en fin onsdag pinglan!! kram <3

#13 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Ser gott ut!
Själv gillar jag inte kaviar..

#14 / / Linda - kusin :

ÅÅååååå nu är klockan mycket men jag blev sååå sugen på kaviarmacka med ägg, tror det får bli det till frukost imorgon ....

Svar: ha ha ja och min kaviar va ju slut fick ta de små o nu är de oxå slu.. gott är ju oxå majonäs till ...
Ullie Webersköld