Tjohoo glad - #HappiChallenge

 
 
Tjoohooo blev jätte glad
 
Snabba frukostbullar som jag visade HÄR och ni hittar det även på kategorin Recept 
De va jätte goda och så enkla att göra utan att jäsa ......bra på morgonen . 
 
 
Såg ni förresten att min blogg är med på Blogg.se's  sförsta sida  !!
Har ni sett??  Tjohooo
 
HÄR på denna sidan är det Ni får gärna gå in och trycka på det söta rosa hjärtat där  ( ni ser hur det ser ut på bilden här ovan.. det lilla runda till höger så klicka in till sidan om nivill )
ni ser den då ni skrollar ner en bit till  under han me snygga håret o brillorna fniss 
 
Detta blev ju tom en extra dag med  #HappiChallenge
att man ska sprida lite KÄRLEK och positivitet i .   För Detta gjorde mej verkligen GLAD !! 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tilda Barkselius:

Åh vad härligt att du blev featured på deras första sida!

#2 / / Netti Starby:

Men vad roligt och stort grattis! <3 Kramis

#3 / / Mirre - Sweetwords:

Jätteroligt =D

#4 / / J:

Bra utmaning!

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så roligt med lite extra tid i rempljuset :D AVUNDSJUK :D :D

#6 / / The Queenie:

Vad kul, grattis :D

Svar: jag har inte fått svar ang mitt namnbyte än..

#7 / / Anita:

Wiii så kul! :D

#8 / / Ama de casa:

Vad roligt - jag har självklart varit dit och tryckt :-)

#9 / / Petra:

Såg det så kul o grattis💞💞💞ha en fin helg kram

#10 / / Kattis:

Men vad roligt, såg bilden men kopplade inte att det var ditt inlägg och recept! Ska definitivt trycka på det rosa hjärtat!😀
Hoppas du har en fin fredag! Kram

#11 / / åsa i åsele:

Grattis, så himla skoj <3 självklart har jag hjärtat Dig ;-) både här å där...

#12 / / åsa i åsele:

Klart det är svårt, typ omöjligt, att vara glad å inte klaga/gnälla då man har ont, jag förstår Dig verkligen *kramar om*

Jo Elin ska sälja (tyvärr) hon sålde för ett par 100 igår, idag så valde hon kompis å vara hemma å "leka", jag tyckte de borde gått runt å försöka sälja, de säljer ju majblommor båda två... men nää de ville inte. Svårt att tvinga dem.

kram

#13 / / Annelie:

NU hittade jag din sida och klickade på hjärtat.. :o))

Ha nu en riktigt mysig helg.. // Kramen Annelie

#14 / / Johanna Utterberg:

Åh vad kul att ditt inlägg hamnade där, grattis! :) Trevlig helg!! :D Kram

#15 / / Gabriella :

Åh så roligt!!

#16 / / Days by Johanna:

Så roligt så med inlägget där. Sånt blir man glad för :)

#17 / / Sussi:

Så himla praktiskt när dom inte behöver jäsa.
Kul att hamna på förstasidan. Grattis till det :) Självklart har jag tryckt på det söta lilla hjärtat!
Kram

#18 / / åsa i åsele:

Elin sålde ju förra året oxå, här får klass 3 till 6 sälja majblommor, då var hon mer taggad.
Idag har Elin å Nea bara varit här hemma å typ spelat tv-spel å lyssnat på musik.
Nu ska jag lägga mig i soffan å glo lite på tv i väntan på att J ska dyka upp.
kram