stormigt

 
 
God Kväll raringar!
Välkommen vita tisdag! 
 
Redan tisdag vänner, denna vecka kommer verkligen gå i ett nafs och snart har vi ju fredag igen!!
 
Ikväll kör jag bara soft mys hemma med mjukisbyxor, tända ljus och mys med kärleken min  ❤️ 
 Precis vad jag behöver känner jag De är sååå mysigt 
Suttit invirad i mjuk gosfilt , Kollat på film ,ätit popcorn  ( jo ja har fått dille på det lite nu igen ) 
 filmtajm och popcorn och Mys med älsklingen Helt perfekt .  ❤️ 
 
 
 
 
Va i väg en sväng här idag träffade goa svärmor en sväng och hjälpte henne lite
Men sen har jag ont och fastnade tidigt här i soffhönet idag . 
Så mysigt med påsklovslediga skatter oxå så de små skatterna va med till farmor idag och Felicia skulle minsann sälja majblommor till farmor oxå he he 
 
Vilket storm väder det har varit idag Blåst som sjutton Hoppas att det är för att blåsa bort snö molnen de sa kunde komma här förbi Hoppas jag verkligen inte 
 
Med tanke på påsken då liten söt gullefjun på bild 
 
 
 NU : lite värktabletter och sängdax igen 
 
Sov så gott
Ha nu en fab onsdag i morgon  så ses vi snaaart!
 
Natti natti  & Kramelikram 
 
♥ ♥ 
 
 
Dagens:
Oroa dig inte för människor i ditt förflutna
Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / vardagsrum
Taggar: livingroom / påsk / vardagsrum
#1 / / Matilda Berlin:

Nämen guu vilken söt anka!! =)

#2 / / J:

Så fint inrett!!

#3 / / Mirre - Sweetwords:

Skönt att mysa hemma med mjukisbyxor =D

#4 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så vårigt :-D

Ugnsrostad morot minns jag inte, jag googlade, men tror det var olivolja och hög värme... men googla :-D

#5 / / Netti Starby:

Vad mysigt med mjukiskläder hemma och så fint du har det! <3 Kramis

#6 / / Sandra:

Låter som en mysig dag, jag gör det samma här, myser i mjukisbyxor framför teven, hihi!
Kram på dig <3

#7 / / Ida:

Vad härligt fina du! <3

Vi hade riktigt stormväder igår :-o. Men idag var det snö :-o. Inte mycket smälte direkt men hemskt ändå, hallå liksom nu ska det ju vara vårvarmt ;)

#9 / / jennie:

Ja, Nicklas ska ringa i morgon till vc och bvc. Tack snälla för dina ord.♡